Wschodnia obwodnica Wrocławia

Cześć

Szybki temat: co dzieje się z budową wschodniej obwodnicy Wrocławia? Ktoś usunął nawet plany drogi, chociaż jest ona w budowie, film można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=dG2P5Qa7fKQ&

Ta sama sytuacja jest na S8 na południu od Wrocławia. Tam też jest już budowa w trakcie, a na mapie nic.

W Krakowie budowa obwodnicy wygląda tak że drogi były już zaznaczone na mapach jak tam jeszcze krzaki rosły.

Zapraszam do dyskusji, jak uważacie, czy te drogi powinny być na mapie czy nie?

Pozdrawiam

daj link do lokalizacji lub najlepiej edycji co drogę skasowała

a na przyszłość: była próba zapytania się w zestawie zmian?

Najmocniej przepraszam ale nie znam się na mapach. Ja tylko obserwuję kolejne zmiany. Nie wiem jak uzyskuje się linki do zmian.

We Wrocławiu jest po prostu kilku mapowiczów którzy są w stanie dodawać takie informacje bardzo dokładnie i mają takie prawo. Można to lubić, można nie lubić, ale proponowałbym po prostu zostawić tam budowane drogi lokalsom.

1 Like

No tak, ale w planach była już ta droga od pół roku, teraz nawet w planach jej już nie ma. Już pomijam to że jak ktoś dobrze zauważył są tam różne rodzaje tej samej drogi na różnych fragmentach. Dlaczego nie można tego zrobić tak jak to było (a właściwie to dalej jest) w Krakowie?

Co masz na myśli pisząc “tak jak w Krakowie”? Trasa Łagiewnicka nie była zaznaczona jako construction naraz, sam pamiętam że poprawiałem fragmenty. S7 też nie była naraz bo tam były większe problemy z budową. Linia kolejowa Podłęże-Piekiełko też jest obecnie zaznaczana fragmentami, linią tramwajowa do Mistrzejowic też.

Gdzie w Krakowie krzaki bez trwającej budowy mają teraz highway=construction?

Trochę nie rozumiem, bo obie drogi są ciągle naniesione w OSM jako planowane: