Woensdag 6 maart online community bijeenkomst

Ik kan het eerste half uur wel even aanhaken. Misschien wel even leuk om een korte rondgang te maken (in 2 minuten een korte introductie en iets waar je laatst mee bezig bent geweest of nog graag zou willen doen/leren).

1 Like

Ik wil als luisterend oor ook meedoen.
Reden:

  1. door vele niet prettige privé omstandigheden kwa focus OSM even langere tijd links moeten laten liggen helaas.
  2. Misschien hoor ik iets n.a.v. de passerende onderwerpen waar mee ik helpen kan.
  3. Headsetje is 30 minuten terug overleden (de condoleance kaartjes heb ik al verstuurt alsmede het afscheidsprotocol: crematie).

Weet niet of @Cartographer10 al een alternatief had: de Calyx server die we laatste keren gebruikten, is al een tijdje uit de lucht (hadden we met OSGeo.nl ook last van).

Een mooi alternatief is VC4All door o.a. mijn ex-Waag-collega Björn Wijers: Nederlandse Jitsi servers. Wij, OSGeo.nl hebben die al eerder gebruikt, Jitsi kennen de meesten denk ik, dus via https://vc4all.nl/ stel ik voor.

Goede. Ik had ook gezien dat Calyx offline was. Ik maak straks wel een meeting aan en plaats de link dan hier

2 Likes

Helaas maar heel kort de meeting bij kunnen wonen…

Heel veel succes daar, ik meld me als ik weer OSM bijdragen kan leveren

Is er al bekend wanneer de eerst volgende online meeting gepland staat ?

Geen online meetings meer ?

Er is een real-life meeting in Utrecht binnenkort: Bijeenkomst: wo 19 juni 2024 - OSGeo.nl Open Zomerpodium

1 Like

Ja dat weet ik en ik zou graag komen ware het niet dat ik thuis nodig ben helaas.
Daarom waren die online meetings een uitkomst voor mij.

Goed idee, laten we stemmen voor een datum!

  • Dinsdag 25 juni 19:30 - 21:30
  • Woensdag 26 juni 19:30 - 21:30
  • Donderdag 27 juni 19:30 - 21:30
  • Dinsdag 2 juli 19:30 - 21:30
  • Woensdag 3 juli 19:30 - 21:30
  • Donderdag 4 juli 19:30 - 21:30
0 voters

Ik heb 26 juni aangegeven als online meeting optie, echter:
Naar aanleiding van deze publicatie wil ik daar fysiek aanwezig zijn.

Woensdag 26 juni 2024
Inloopavond 19.15 - 21.15 uur
Dorpshuis De Meerkoet, Krabbescheerstraat 1, Lisserbroek

Mijn beweegreden: directe contacten leggen m.b.t. HOV Noordwijk-Schiphol en de woningbouw projecten daar.

Dit kan: of

  1. een kans zijn om live in de meeting verslag uit te brengen
  2. de activiteit die ervoor zorgt dat ik op dinsdag niet op de online OSM-meeting aanwezig te kunnen zijn.

Ik had de datum’s verkeerd gelezen, ik heb de poll aangepast maar dat betekend wel dat er opniew gestemd moet worden

1 Like

ik heb gestemd; maar 4 juli lijkt vooralsnog voor mij in ieder geval de enige optie; en zelfs dat is onder voorbehoud; dus laat het daar voora niet aan afhangen :slight_smile:

Dit tijdstip is sowieso lastig voor mij in verband met het naar bed brengen van de kinderen :slight_smile:

Ik heb even gekeken, het lijkt mij het handigst om de online bijeenkomst donderdag 27 juni te houden. Om niet het bericht van @Cartographer10 te hoeven aanpassen maak in een nieuw draadje aan.

2 Likes