Weg/pad Katseveer tot Goesse Sas

Onderhoudsweg/pad van Katseveer tot het Goesse Sas met sluisplateau.

Over het/de pad/weg is verschil van mening;
-Gemeente Goes wil graspad dus groen.
-Waterschap wil asphaltweg.
-Natuur en Provincie willen geen fietspad i.v.m. vogels.
Het is nu een stukje track en de rest asphalt met borden.
Er staat nergens verboden voor fietsen (bij Katseveer weet ik het niet, daar ben ik nog niet geweest).

Zie ook foto’s met kaartje Goesse Sas met nrs. van de foto’s

Hoe nu te taggen i.v.m. borden Vogelrustgebied en Geen doorgaande fietsroute.
Foto 08 en 09.

Bij 1, 2 en 4 staan borden onverplicht fietspad.
Van 3 tot 6 buitendijks staan geen borden.
Tussen 0303 en 0314 een stuk onverhard (klei) foto 07.

Bij 10 staat een gedenksteen van Frans Naerebout.
Deze heb ik als monument aangegeven, maar is geen monument, wat moet dit zijn?

mvg Jan.

Dat bord en het afgesloten hek duiden er op dat je er helemaal niet mag fietsen, dwz bicycle=no
En ander verkeer denk ik ook niet want er staat een afgesloten hek, dus vanaf het hek is het access=no, foot=yes (alleen wandelaars kunnen en mogen er langs zo te zien?)

Een gedenksteen tag je met historic=memorial

Ligfietser,
Bij foto 8 kun je zien dat je er links langs kunt fietsen, bij het andere hek is dat ook zo.
Er stonden nergens borden verboden te fietsen dus ben ik er langs gefietst.
Als het verboden is dan is het volgens mij alleen tussen de hekken.

Hoe haal ik het andere bericht weg?
mvg, Jan

Ha Jan,

'k Heb me daar nog nooit van een bord wat aangetrokken, maar alles taggen als fietspad gaat wat ver. Als het geen duidelijk fietspad meer is heb ik het steeds getagd als path. (zoals hier)
http://mijndev.openstreetmap.nl/~ligfietser/fiets/index.html?map=cycleways&zoom=16&lat=51.59926&lon=3.78815&layers=B00000FFFFFFFFFFFFFFFFF
Ook een vogelgebied met inlaag. Binnendijks lopen wordt niet op prijs gesteld, maar buitendijks heeft niemand daar moeite mee met een eenzame fietser.

Misschien is het handiger het als trackof path? te mappen. Behalve dan dat dat stukje onverplichtfietspad. Eigenlijk zijn het servicewegen voor Rijkswaterstaat. Moet wel zeggen dat ik de buitendijkse stukken op Noord-Beveland consequent als fietspad hebt getagd. Maar daar zijn ze ook helemaal ingericht als fietspad. Er staat echter nergens een bord fietspad. Wel verboden voor motorvoertuigen en ruiters.
In juli lig ik bij Goese Sas met de boot binnen de sluis. Zal eens kijken Jan.
Groet,
Eggie

Jan,
Het andere bericht heb ik weggehaald. Kan alleen een moderator doen, je kan als gebruiker wel het foutieve bericht editten en leegmaken, met een opmerking ‘verkeerd geplaatst’ ofzo laten staan.