Website tags met lange location URLs maar zonder functionele cookies

Mooi, correct zonder hoofdletters. Die kwamen pas na zes voornamen. Voor de jongeren Het Leesplankje

teun :slightly_smiling_face:

Ik dacht al waar zijn de schapen ?

Je weet pas wat de verschillen zijn als je de hele reeks hebt nagelopen.

Niet als de gegevens van een winkeliersvereniging eerst gecontroleerd is en als extra filter in je maproulette verwerkt is…
Immers wat is het nut van correctie van urls als de winkel waar het om gaat al jaren niet meer op aangegeven adres zit.
Mijns inziens zou zo’n maproulette uit 2 fasen moeten bestaan:
Fase 1: check of winkelier nog op laatste bekende adres zit middels data aangeleverd uit winkeliersvereniging(en) te vergelijken met wat in OSM bekend is.
Zo ja:
Fase 1A: check of url van de winkelier nog steeds valide is middels zelfde bovenstaande datastromen vergelijk uit Fase 1 nu specifiek op url-data.
Fase 2: Alle verschillen uit Fase 1 & Fase 1A zijn de moeite om in een Maproulette challenge te zetten.
Met als resultaat: up to date OSM op poi-gegevens na een gerichtere map roulette challenge.

Is die data openbaar genoeg voor OSM?

Volgens mij wel. Ik wil wel een pilootje draaien in Haarlem anders…
Haarlem is toch al aan veel veranderingen onderhevig komende jaren dus versnellingen om OSM-data snel & goed te krijgen daar is alleen maar welkom denk ik zo…
Is er nog een bepaald data format nodig zodat het te gebruiken valt in map roulette ?

Voorbeeld van een winkeliersvereniging in Haarlem (140 leden):
*Winkeliersvereniging De Cronje: https://cronje.nl/nl/home