Wat zal de bedoeling van deze relatief nieuwe mapper zijn?

Wat zal de bedoeling van deze mapper zijn geweest met zijn aanpassingen aan routerelaties over veertrajecten met editor iD?
Ik zie wel volgorde fouten.

en

edit… Waarom zouden fiets- en wandelroutes verwijderd moeten worden van veerboottrajecten?

Wat ik hier zie is een heleboel relaties die nu niet meer correct zijn. Wat mij betreft kan dit gewoon worden teruggedraaid. Ik zie niet waarom hier een superrelatie voor zou zijn.

Ik zie nu simpele routes zoals dit waar nu een groot gat in zit.

Er is een super routes discussie gaande v.v. Eurovelo en
de super route relatie [EuroVelo] Superroute or not superroute?. Om met revert te gaan schermen koud een half uur na de edit lijkt me wat vroeg, zegt toch in de CS wat de plannen zijn. Zou hem toch eerst vragen hoe de voortgang geplanned is.

Kan iemand dan de laatste drie? changesets terugdraaien… ik ben nu onderweg.
… en/of evt reageren op die changesets. Er zijn er meer bijgekomen.

Ik zag een relatief nieuwe gebruiker die een groot aantal routes kapot maakte en geen enkele link naar een discussie hier over. Het Groot Frieslandpad lijkt mij ook niets met Eurovelo routes te maken te hebben.
Maar je hebt gelijk, iets reverten zonder discussie is niet het beste idee. Daarom heb ik ook een CS comment achter gelaten met een vraag en bracht ik het hier op ipv direct zelf te reverten.

edit: en wat is het nut van de het ferry gedeelte verwijderen uit routes zoals dit?

@Peter_Elderson heeft in ieder geval het Groot Frieslandpadal hersteld in Changeset: 145182054 | OpenStreetMap

Wacht, waarom reverten we dit niet?

Ik heb het zelf nog niet teruggedraaid omdat ik ze toch wel even de kans wil geven om uit te leggen waarom dit gedaan is, en omdat ik eerst even wil weten wat anderen denken.

Sorry ik heb ondertussen het veer in het Groot Frieslandpad alweer teruggezet.

Volgende keer direct maar reverten? Daarna praten. Nu komt er mogelijk een boel nawerk aan.

Bij deze een revert Changeset: 145183989 | OpenStreetMap
Enige gedetecteerde verandering was was die van Peter, en die is correct opgelost.

1 Like

Mooi… weer opgelost. :grinning:

Sorry voor overlast, ik was te snel met repareren en ging vervolgens sporten…

Tja… Ik was naar de Jumbo en ben de helft vergeten. :rofl:
Dan kijk je af en toe toch op je mobiel wat zo’n mapper doet.
Gelukkig hebben we een forum dat het oppikt.

“Thanks for asking. I thought it would be right to do so, as they are counted in the lenght of the relation and rendered in hiking maps whereas they are not officially part of the hiking path.”

Nieuwe (oude) klassieker?