Waar meld jij je OSM bugs?

Tja, wat moeten we daar van denken…
We zullen het maar niet te negatief bekijken. Waarschijnlijk doelt hij erop dat het erg makkelijk was om alleen +1 als reactie te geven zonder onderbouwing.
Ik zie +1 ook gewoon als een gedeelde mening.
Ach ja…

Zojuist heb ik een antwoord gehad van Pascal Neis.
Hij heeft een oplossing gemaakt en die is nog in ontwikkeling

http://resultmaps.neis-one.org/osm-notes-country-feed?c=Netherlands&a=opened&d=2013-04-01
Let op, dit is ook weer een RSS-feed. Het inladen duurt 2sec.

Probeer het eens!

Terwijl +1 ingeburgerd is op fora en mailing lists, is dat niet de gewone manier van communiceren bij bug reports. Als er geen voting systeem is (Sun/Oracle hebben dat bv. voor Java bugs), is het ongewoon om +1 te zetten op zo’n site. Vandaar Tom Hughes zijn reactie.

Terwijl +1 ingeburgerd is op fora en mailing lists, is dat niet de gewone manier van communiceren bij bug reports. Als er geen voting systeem is (Sun/Oracle hebben dat bv. voor Java bugs), is het ongewoon om +1 te zetten op zo’n site. Vandaar Tom Hughes zijn reactie volgens mij

Inmidels hebben @stevebeer en ik een soort werkverdeling gemaakt voor het opruimen van die oude, openstaande opmerkingen.
Het kan dus zijn dat jullie berichtjes van ons ontvangen (via het daarvoor bestemde kanaal) met de vraag of de door jou gemelde “note” inmiddels is opgelost.
Als we de melding zelf kunnen oplossen doen we dat, zo nee of bij twijfel dan zoeken we contact met de oorspronkelijke melder. Anoniemen worden verwijderd en blijven alleen staan bij serieuze berichten.