Begrijpt iemand wat hier gebeurd? Deze mapper maakt extreem veel bewerkingen met de app CoMaps. Daarbij wordt steeds een nieuwe versie van een object aangemaakt, zonder iets te veranderen, bijvoorbeeld hier: Node History: Museum Staphorst (2705762525) | OpenStreetMap
In de wijzigingen worden plaatsnamen uit namen van POI’s gehaald, ook waar dit niet hoort. Zo wordt Museum Staphorst meermaals in ‘Museum’ verandert.
Toegevoegd: Ik heb een PB gestuurd, maar ik begrijp niet wat er precies mis gaat. Daarom kan ik hem waarschijnlijk niet helpen.
Neem even contact op met de DWG om dat account te blokkeren. Dat lijkt op een bug in CoMaps (dat is een vork en opvolger van OrganicMaps) waardoor steeds een edit herhaald wordt.
Ik weet niets van CoMaps maar, zou de CoMaps app geen changeset comment veld hebben om in te vullen toevallig ?
En ziet hij comments via bewuste app ook niet toevallig ?
Voordat gebruikersaccount geblokkeerd gaat worden wellicht wel info die vooraf handig kan zijn om te weten zodat niet op account maar op app niveau blokkade opgeworpen kan worden…
Het was inderdaad mijn fout, ik heb een aantal namen van POI’s verkeerd gewijzigd. Ondertussen wat details gezien hoe ik het bij ketens kan oplossen met branch na de berichten. Het kwam voort uit extreem lange namen zoals “Categorie Merk Branch Plaatsnaam Subcategorie & Subcategorie” die ik wilde inkorten, maar dit was wel erg kort nu. Ik had gelezen dat als de POI ook in de plaats zit dat de plaatsnaam niks toevoegd. Zie wel dat het voor namen van POI’s de herkenbaarheid wel aantast op deze manier dus zal het niet meer zo oplossen.
De meerdere node edits ga ik nog even induiken bij CoMaps of ik daar iets van kan vinden. Het klopt wel dat ik ze voornamelijk in CoMaps had aangepast, wellicht komt het daar vandaan.