Als gevolg van aanrijding zaterdag tussen een snorfiets en het achterwiel van mijn racefiets ben ik even zonder fiets (er bleek vanavond zelfs een klein scheurtje in de velg te zitten, terwijl ik verwacht had dat mijn mechanieker wel ff slag uit het wiel kon halen), en heb me gisteren nuttig gemaakt met het invoeren van diverse sportaccommodaties, horeca en winkels in gemeente Duiven.
Nu heb ik een vraag over een pand waar 3 verschllende winkels inzitten: Intratuin, Superkeukens en Gamma.
Wanneer ik kijk op http://www.openstreetmap.org/?lat=51.9589845836163&lon=6.01417779922485&zoom=18, zie ik de Gamma er goed instaan (zowel pictogram als naam), terwijl de andere twee winkels alleen met hun huisnummer worden weergegeven.
Ga ik vervolgens naar bewerken (met Potlach) dan zie ik wel ikoon van Intratuin (shop=garden_centre) en bij Superkeukens alleen een stip (mogelijk is er geen ikoon voor de keukenhandel) (shop=kitchen)
Doe ik nu iets verkeerds, of kan ik op deze manier geen meerdere winkels kwijt in één gebouw, of heeft het te maken met type winkel ??
Wie kan me op weg helpen. Ik heb nu al van alles geprobeerd/gewijzigd.
groen_duiven