På Slotsgade i Odense stødte jeg på et “højresving forbudt” skilt, der begrænser adgang for vogntog ned af Asylgade: https://troels.arvin.dk/osm/topics/vogntog/vogntog-begraensning.jpg
Sådan tolker jeg i hvertfald skiltet. Så jeg vil gerne tagge en passende adgangsbegrænsning på Asylgade, men hvordan?