Verzoek terugdraaien changset duingebied Ter Heijde - Duindorp

Op 11-11-2015 heeft mapper Jan Zuidema een foutje begaan tijdens het mappen in het duingebied tussen Ter heijde en Duindorp. Ik heb contact met hem gehad en aangegeven dat hij hier op het forum hulp kon vragen om alles weer terug te draaien.
Aangezien hij niet meer gereageerd heeft, doe ik dan maar namens hem het verzoek om changeset 35243980 terug te draaien. Het betreft weg 96129240 / multipolygon 1386386. Ik durf de multipolygon en de weg niet zomaar te verwijderen omdat er misschien meer aan vast zit - mogelijk een oude of nieuwe kustlijn? Zijn uitleg was dat hij mogelijk per ongeluk het een en ander verschoven had, maar dat lijkt mij gezien het ontstaan van een geheel nieuwe ‘way’ als fietspad niet erg waarschijnlijk.
Voor een overzicht waar het om gaat: http://www.openstreetmap.org/#map=13/52.0622/4.1876

Alvast bedankt als iemand zo vriendelijk wil zijn…

Edit:
Ik denk het al gezien te hebben. De multipolygon geeft een gebied aan met natural=scrub. Dat lijkt correct, het gebied een beetje kennende.
Als van de weg 96129240 de tags highway=bicycle en lit=no worden verwijderd, dan lijkt alles weer in orde en dan hoeft er ook geen changeset terug gedraaid te worden. Mee eens?

Klopt, ik heb zijn changeset teruggedraaid (waren idd alleen die tags)

Bedankt voor de hulp!