Verzoek herstel relaties Dordrecht

Kan iemand van daartoe bevoegde personen op deze plaats de wandel- en fietsroutes herstellen.
Veel dank!

https://www.openstreetmap.org/#map=19/51.826366/4.708623

Ik wil best wat herstellen, maar er is niets te herstellen. Knooppunt.net meldt ook geen fouten.

Ja, ik zie nu ook dat bij het knippen met mijn simpele editor de onderdelen van de relatie nog steeds netjes doornummeren en er netjes een segment wordt tussengevoegd.
Er werd altijd verteld dat hiermee de volgorde van de segmenten overhoop ging.

Dank.

Ondanks dat veel mensen op dit forum geen fan van iD zijn, wordt daar wel hard gewerkt aan het beter ondersteunen relations.

Als je op een relation klikt zie je nu netjes de volgorde, en wat er wel/niet gedownload is. Klikken op een segment highlight ook het segment in de editor. En drag & drop om volgorde van segmenten aan te passen. Volgorde bij knippen wordt al heel lang beter bewaard. Alleen als je echt knip/plak knutselwerk met nieuwe wegen doet gaat het mis (maar ja, dat is bij JOSM net zo).

2 Likes

Daarom blijft werken met de iD-editor door in ieder geval een handje vol mensen belangrijk.
Want als daar niet meer mee ge-edit wordt zullen er ook nooit meer pogingen ondernomen worden de editor te willen verbeteren.
Nog steeds is iD-editor initieel de standaard web-based editor voor iPad based hardware.
Als dat niet meer zo is voor o.a. iPad platformen dan zal het gebruik zienderogen afnemen.