Verzoek BAG-import - gesloten. Gaarne naar het nieuwe forum

Graag import twee blokken nieuwbouw te Groningen, Pelikaanstraat 1 t/m 27 en Flamingokade 2 t/m 28.
Bouw is in ver gevorderd stadium.

@Voorwaarts: gedaan
@Multimidaal: pand nr 17 lijkt niet op de goede plek te liggen, zou je zelf nog moeten verschuiven en de landuse opruimen.

En nog meer in die Groninger wijk, sommige helemaal af, andere nog in aanbouw:

@HenkL: gedaan

Dank, ligfietser.

Ok dank!
Zag idd ook al in Top10 dat ie niet goed lag.
Ik ga ermee aan de slag.

BAG-verzoek:
http://www.openstreetmap.org/?mlat=52.64844&mlon=4.77776#map=19/52.64844/4.77776

Alkmaar
Heerenweg 196A
Branding 1A en 1B

Dank u!

Let op dat Top10 niet altijd de positie van gebouwen nauwkeurig weergeeft.

Verzoek voor BAG-import:
Loosterweg Zuid nr 11 en 13, Lisse

4 panden (uit 2015 / 2017), ter vervanging van de huidige panden op het perceel
Pand-id’s:
0553100000015250
0553100000015251

0553100000015131
0553100000015132

Welke werkwijze heeft de voorkeur mbt verwijderen van panden -met BAG-verwijzing in OSM- die feitelijk zijn verdwenen: zelf doen of overlaten aan de BAGgeraars?

(heb nu nog niets verwijderd)

Maakt het voor dat eventueel zelf daarbij nog uit of het pand al dan niet is vervangen door een nieuw pand of dat er niet voor in de plaats is gekomen?

Dank wederom!

Ik heb de panden geïmporteerd.

Er stonden ook nog wat andere panden deels in aanbouw daaromheen.

Check jij aub even wat de status is en haal desnoods wat nog geheel niet in aanbouw is weg?

Dank.

Graag een link naar de OSM plaats/note om sneller naar de plaats te kunnen navigeren.

Als een BAG-pand of willekeurig pand er niet meer staat mag je het uiteraard zelf verwijderen.
Zorg er ook voor de de eventuele adresnode meeverwijderd wordt.

[edit] Ik heb de panden en nog wat geïmporteerd. Nummer 11 stond nog in aanbouw. Check aub zelf de status en kijkt of de zaak zich nog wijzigt (misschien nog niet ingemeten)

Ok, dank.
Zal voortaan OSM-link meesturen,
zijn de BAG-id’s wel handig voor importeren, of volstaat adres + OSM-link?

Ben er twee keer langsgelopen en op het oog (en enige afstand) ziet het eruit als afgebouwd / in gebruik.

Link is in de meeste gevallen voldoende, we hebben diverse hulpmiddelen om te kunnen zien wat de actuele BAG status is.

Nog een paar missende adressen in Zoetermeer:
Agaat 93
Aquamarijn 6
Edelsteensingel 111
Blauw-Roodlaan 3

Zou iemand deze misschien kunnen importeren?

Verzoek tot import te Meerstad, Vederkruid 2.

Uitgevoerd incl wat andere ontbrekende adressen in de buurt.

In behandeling

Edit: geïmporteerd. Het huis staat nog op construction. Pas je dat zelf aan indien en wanneer aan de orde?

Bedankt, Martin. Ik houd het in de gaten, huis is bijna klaar.

In Maassluis zijn er op het Blikveld weer een aantal nieuwe woningen in aanbouw of in gebruik genomen.
Graag deze importeren: http://www.openstreetmap.org/#map=18/51.93344/4.23928
Alvast dank
Jaap

Ik heb ze geïmporteerd; ook de panden under construction. Hou jij die aub in de gaten en verander je de tag indien aan de orde.