Wie kan mij helpen. Het is een vraag over OsmAnd dus ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen.
Als ik met fietsen OsmAnd gebruik zet ik het scherm uit zodat er niet teveel van de accu wordt gevraagd. Maar als er een instructie komt gaat het scherm aan en na 15 seconden weer uit. Ik was gewend dat op het moment dat het scherm aangaat (vrijwel) ook meteen de goede positie aan geeft. Maar sinds versie (3.9.5) geeft het scherm de positie aan waar ik was toen het scherm uitging, en pas na 6 seconden de huidige positie aan. Maar aan de route en de track is te zien waar ik op dat moment ben.
Het maakt niet uit of ik de gesproken instructies aan of uit heb staan. Ik weet niet met welke instelling ik dat weer kan krijgen als voorheen.
Ik heb twee screenprints gemaakt maar ik weet niet hoe ik die hier kan plaatsen.
Bedankt voor de tips. Maar vandaag ben ik, na de sneeuw weer gaan fietsen. Het werkt weer als voorheen. na de update naar 3.9.6. De optie “Eigen positie animeren” of “Track recording” hebben geen invloed.
Groet Wim.