Verplaatsen bus platform Rustenburgerlaan Haarlem

Wie wil me helpen Bushalte Rustenburgerlaan te verplaatsen ?
Via Id kan ik dit platform niet verplaatsen, voor iemand met JOSM is dit een peuleschil…
Op lokatie geweest en gezien dat: https://gemeentebestuur-haarlem.notubiz.nl/document/12540707/2/20210332900+3_+Bijlage+2_+DO+Bushaltes+Rustenburgerlaan_16-07-2021
Nu de huidige situatie is…
Alvast bedankt voor de hulp !

Waarneming: kadaster data achtergrond foto loopt erg achter met de werkelijkheid merk ik als ik situatie’s bekijk in Haarlem…

Bushalte verplaatst en de bushalte en omgeving bijgewerkt, changeset. Het is een “Floating bus stop” geworden.

inderdaad de “Luchtfoto Actueel Ortho HR (7,5 cm) Beeldmateriaal.nl” loopt achter maar de “BGT Omtrekgerichte visualisatie” is up-to-date dus dat maakte het intekenen van de fietspaden en het uitlijnen makkelijk.

Twee dingen die nog goed zijn om na te kijken:

1. Je kan als fietser van de Esschilderstraat Noord en de Esschilderstraat Zuid en vice-versa niet oversteken, correct?
  2. Het stukje fietspad tussen de Weversstraat en de oversteek naar de H.J. Koenenstraat is tweerichtingsverkeer, de overige stukken fietspad zijn allemaal éénrichtingsverkeer
1 Like

Dank je Emvee !
Wat mij in de aanpassingen opvalt is dat de bushaltes op de Rustenburgerlaan NIET recht tegenover elkaar staan uitgaande van: OSM Carto (als je inzoomt, wellicht nog een verversingsachterstand in OSM Carto ?), in de werkelijkheid staan ze loodrecht op de Rustenburgerlaan WEL tegenover elkaar.

Die schaal tekeningen manier via FUTURE opmerkingen veld werkt in ieder geval goed Emvee ! Super !
Waarschijnlijk kunnen we aan de hand van de tekening eerdere onzuivere intekenfoutjes ook corrigeren…
Vandaag ga ik weer even met de ogen kijken om je vragen goed te beantwoorden, hartelijk dank nogmaals !
I’ll be back :slight_smile:

Edit 1 & 2: typo & via opmerkingen —-> via FUTURE opmerkingen

Wat houd dat in ?

Dat houdt in dat het fietspad eromheen loopt, dacht ik?

Ow ok !
Ik dacht: wat is er mis LOL
Off-topic: Floating klinkt bij mij niet zo positief tenzij je relaxed in het zonnetje op een bootje op een meer aan het floaten bent natuurlijk :slight_smile:

Bij de pdokviewer kan je nu een link maken naar de locatie en laag

link op de pdok kaart klikken geeft je inzicht in het element.
en er ook naar toe doorverwijzen na klik op de kaart en keuze

Je ziet de tactile_paving vlakken ook ingetekend. Daar waar de oversteken horen naar de bushalte.

Een module van JOSM of een apart programma ?
En wie kan me linken naar iemand die een emulgeer prog je kan maken zodat JOSM ook voor een iPad gebruikt kan worden want mijn handen jeuken en projecten te over in Haarlem !

https://www.google.com/search?q=pdokviewer&rlz=1C1WHAR_nlNL1066NL1066&oq=pdokviewer&aqs=chrome..69i57j0i10i131i433i512j0i10i512l7.1774j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Sparen voor die laptop Dillen_GJ… :smile: :+1:

:disappointed_relieved:
Kan wel effe duruuuh dan :slight_smile:

Ja, dat is/was een OSM Carto die achter loopt/liep, zo ziet het er bij mij in JOSM uit:

“Floating bus stop”, ja ik had liever daarvoor een Nederlands begrip gebruikt maar daar kon en kan ik niet zo snel op komen en misschien bestaat het ook niet, op deze pagina staat het beschreven als:

Voor de fietsers komen er vrij liggende fietspaden om de haltes heen.

Voor Engels, zie Floating bus stop.

1 Like

Er kwamen nogal wat andere verplichtingen & slecht weer tussendoor waardoor ik nog geen ‘eyes on the ground’ actie’s heb kunnen uitvoeren.
Planning is om dit weekend situatiefoto’s (als antwoord op bovenstaande vragen) te maken.

1 Like