Vandalisme in Geldermalsen

Die Timo Hofland is de weg kwijt.
Laatste edits een Kasteel en een autosnelweg. Verder grasvelden met de tag landuse=residential
https://www.openstreetmap.org/user/Timohofland/history#map=17/51.877574/5.295378&layers=N

Ik ben aan het reverten en/of aan het repareren.
Ik heb even informeel een blokkade aangevraagd bij de DWG via Marc Zoutendijk.
Krijg er nu geen vinger achter.
eggie

1 Like

Gezien de spontane change comment stijl verandering zou je bijna denken dat z’n account overgenomen is :thinking:
(of dat Lowlands/Pukkelpop/Introweek een beetje mis gegaan is)

image

Heel goed mogelijk. Laat hem maar eens uitleggen hoe dat dan kan gebeuren.
Ben benieuwd. :slight_smile:
Van de landuse =residential heb ik grasvelden gemaakt. Ik heb weinig teruggedraaid. De autosnelweg en het kasteel uiteraard wel.

Edit: Inmiddels is de account van Timohofland geblokkeerd.

Ik vond dat Timo de laatste tijd al veel opmerkingen had aangemaakt met hier ligt gras, oh nee ik bedoel een heg ect. Note: 4379172 | OpenStreetMap
Zoals ook in Culemborg, Tiel en diverse plaatsen in de Betuwe
Ook vaak anoniem, ik denk dat hij nu ook weer verder gaat zoals hier Note: 4395850 | OpenStreetMap

Die plaatst sowieso veel notes door het hele land overal waar maar een spade de grond in gaat. Hoewel het soms om juiste informatie gaat zitten de notes een beetje vervelend tegen het proberen aan te sturen van de mappergemeenschap aan.

Ik ben wel benieuwd naar de uitleg.

En dan ook nog weer opmerkingen bij z’n eigen notes zetten, om ze maar weer onder de aandacht te brengen.

Zal ik die notes van “Hier staat een boom” maar sluiten? Deze vorm van micromappen zijn de notes m.i. niet voor bedoeld.

3 Likes

Onder z’n accountnaam zullen er geen notes meer komen… Wellicht wel anoniem…?

Er zijn genoeg anonieme meldingen hier die allemaal van dezelfde aard zijn en ook, m.i. uit zijn hand komen.
Zoals deze Note: 4395829 | OpenStreetMap

Of deze Note: 4395845 | OpenStreetMap

Ik heb er flink wat gesloten.

2 Likes

Het lijkt er op de nielsdejong na afwezigheid nu weer aanwezig is. Hij bewerkt de kaart nu als een malle wat eerder Timo heeft aangegeven.

Bij elke changeset wordt om een review gevraagd. Wat eigenlijk niet gaat.
Een reactie op een review krijg ik niet.
Na de accountblokkade van Timo werd de account van Niels na zeven maanden weer actief.
Het is helaas veel kwantiteit en weinig kwaliteit.

edit: … en nu ook weer opmerkingen op de kaart op dezelfde opmerkingen als als aanvulling op opmerkingen van Timo.

Niels sluit ook notes van Timo zomaar zonder daarvoor iets te doen, zoals hier Note: 4375693 | OpenStreetMap.
Ik reageerde op deze note Note: 4401844 | OpenStreetMap Niels geeft aan ons te gaan verlaten, maar ik denk dat ie anoniem verder zal gaan.

Wat ik al dacht, de meldingen van hier ligt gras of hier wordt gebouwd zie satelliet beeld gaat verder. Nu o.a. in Veenendaal Note: 4416127 | OpenStreetMap

Ja, ik zag de handtekening van Timo ook in de opmerkingen. Wilde nog iets van “bye, bye” reageren :joy:

Hier heeft Timo wel een punt: “In deze wijk ontbreken bij meerdere woningen huisnummers”… maar de rest is allemaal abracadabra.

Edit: de BAG-viewer ligt er net uit, maar ik kon nog wel zien dat Waterschap 2-22 “In gebruik” aangegeven staan (ze zullen wel net af zijn, want er staat nog construction in OSM). Import aanvragen dan maar (of zal ik het zelf aanpassen)?

Goed dat je het aangeeft, ik heb het geimporteerd

1 Like