Ben voor het eerst bezig een kaart te veranderen maar ik heb het volgende probleem in zoom nivo 3 staan de wegen erop maar als ik uitzoom naar nivo 6 zijn de wegen die ik getekend heb weg wat doe ik fout
het gaat over dit dorpje: Minis in Roemenie vlak bij Arad. We gaan erheen op vakantie en laat daar nou net precies geen wegen getekend zijn naar de camping.
Wat doe ik fout? ik gebruik Potlatch
Volgens mij doe je niets fout en is dit vreemd gedrag in OSM. Heb het ook eens gezien maar verder gelaten voor het was is. Maar misschien weten de experts het wel.
Ik neem even aan dat je het over de standaard OSM kaart hebt (Mapnik) .Je doet niets fout. Als je ze ziet op een bepaald zoomniveau dan zijn die “tiles” al gemaakt door de tileserver. Das een goed teken en betekent dat vroeg of laat ook de andere zoomniveaus zichtbaar worden. Soms blijven ze in je cache geheugen hangen. Even rechtsonder op permanente koppeling klikken en daarna af en toe op F5 (om te verversen) . Na verloop van tijd komt dan ook de nieuwe tile in beeld. Kan soms wel wat langer duren.