Der er tilføjet mange notes på midt og syd Sjælland i dag af OSM bruger The One Wonderer PathFinder. Er der nogen her der kan oplyse om hvad (mange af) kommentarerne handler om, hvem brugeren er, eller hvad formålet er? Jeg er lidt i vildrede…
Har du prøvet at kontakte brugeren, evt. blot en kommentar på en af mange bemærkninger? Ser også ud til at personen har lavet nogle redigeringer i dag, hvor ændringen er en adresse-tilføjelse. Kunne tyde på at der kunne være brug for lidt begyndervejledning.
Der er oprettet 1030 noter samme dag:
Det ser ud til at være noget OsmAnd opretter og jeg mener at vi har set det før fra en anden bruger.
Muligvis en bug i OsmAnd?
Tak for hurtig repsons. Jeg har skrevet til bruger og OsmAnd support nu.
Jeg har kontakt med brugeren nu. Han skriver:
Jeg har gennem nogle år noteret en del ændringer, og nu oploadet dem for at vejnavne og steder skulle blive rigtige. Men jeg ved åbenbart ikke helt hvordan OSM systemet fungerer og hvordan det gøres. Så vejledning ang. alle noterne er meget velkomne!
Jeg vil forsøge at vejlede brugeren så godt jeg kan, men har også henvist ham til dette forum og til andre kilder, fx OSM wiki på engelsk og dansk.
Mange af noterne er lige til at løse, men en del kræver lidt undersøgelser og peger også på fejl og mangler i OSM. Så jeg starter vist bare fra en ende af… I er velkomne til at være med og vejlede mig og brugeren yderligere.
God weekend!