Trap ondergrondse fietsenstalling Beverwijk

Kan iemand met een JOSM-editor de door mij gemaakte trap naar de ondergrondse fietsenstalling verbinden met het naastgelegen fietspad ?
Als ik dat doe met de IPad ingebouwde editor ben ik bang dat er weer rare dingen gaan gebeuren met relatie’s op dat fietspad vandaar mijn verzoek. Changeset: Changeset: 134760880 | OpenStreetMap

Zoiets?: Changeset: 134761898 | OpenStreetMap

Fysiek verbinden, hele simpele ingreep maar zodra je dat met de iPad OSM editor doet dan gebeuren er rare dingen met relatie’s op fietspaden, dat wilde ik voorwezen…

En ben ook opzoek naar een betere OSM editor voor de iPad… die ook weer niet te beperkt is…

Heb je geen laptop of pc :computer:? JOSM heeft veel meer opties en plugins.

Nee helaas :frowning:

Go Map!! - OpenStreetMap Wiki!!

Zelf heb ik er geen ervaring mee…

Je zou eens naar deze app kunnen kijken… Werkt best goed.

1 Like

Go map is te beperkt helaas

En deze app werkt niet voor iPad/iPhone

1 Like

Er is een versie van JOSM die je online in een browser kan draaien. Ik heb er geen ervaring mee; hij schijnt wel wat beperkingen te hebben. Dat kan ik me ook voorstellen, want er zijn best veel zaken die van je lokale schijf gebruik maken.

Ff zoeken…
josm.jnlp kan je starten vanaf https://josm.openstreetmap.de/

PS
Ik heb hem gestart: het lijkt erop dat hij de windowsversie start, maar dat hij de software laadt vanaf het web ipv van je eigen schijf. Even op een iPad proberen… hij downloadt iets…hm, niks wat gerund kan worden. Sorry, dode mus ben ik bang.

1 Like

Bedankt voor de tip, ik duik er eens in… Al weet ik wel dat IOS (besturingssysteem van iPad/iPhone) en Java water en vuur zijn… Maar nietgeschoten is altijd mis…