[STEMMING] Herstemming extra Nederlandse moderators

Hierbij een herstemming omdat onze afwijking van het stemproces niet gewenst was. Geen je stem op beide stemmingen. Regels:

  • De stemming is publiek (iedereen ziet wie wat heeft gestemd)
  • Er kan 5 dagen worden gestemd
  • Om een moderator goed te keuren moet minimaal 80% voor een persoon stemmen
  • De resultaten worden aan het einde van de stemming zichtbaar
Ga je er mee akkoord dat @Tjuro moderator wordt van de Nederlandse forum community?
  • Ja
  • Nee (geef optioneel aan waarom)
0 voters
Ga je er mee akkoord dat @Lachgast moderator wordt van de Nederlandse forum community?
  • Ja
  • Nee (geef optioneel aan waarom)
0 voters

Ik vind dat we ook onze ja-stemmen mogen toelichten, dus bij deze:
Ik heb “ja” gestemd op beide kandidaten omdat ze een oprechte interesse getoond hebben in de rol van moderator, omdat ik ze capabel acht en omdat ik ze aardig vind.

Verder stel ik voor dat we een regel instellen om in de discussie niet op elkaars stemverklaringen in te gaan. Mensen hebben recht op hun mening, en ik kan uit ervaring vertellen dat discussies over stemverklaringen tijdens de stemprocedure zelden positief en productief uitpakken.

4 Likes

Goede tip en helemaal mee eens (zowel de extra regel als het feit dat je ook je ja stem mag toelichten).

1 Like

Ik ben het niet alleen procedureel maar ook inhoudelijk over beide kandidaten eens met Casper. Ik heb ze ook meegemaakt in een videoconferentie waar we maar met 3 deelnemers waren. Aardig, geduld met een nieuweling. Prima volk

Beide goed kandidaten wat mij betreft !

Zowel @Tjuro als @Lachgast zijn bij deze toegevoegd aan het moderatorteam

6 Likes

Beide van harte en veel succes!

Tjuro & Lachgast gefeliciteerd !

Gefeliciteerd en succes!

Bedankt voor het gestelde vertrouwen! Ik zal, waar mogelijk, een constructieve bijdrage leveren aan de gemeenschap en hoop dat we hier een fijne en prettige buurtplaats van kunnen maken.