De op- en afrit (alleen vanuit/richting Duitsland) was er inderdaad voor defensie. Toevallig was ik er een maand geleden. Het is écht geen afrit meer, en de oprit is ook al even overwoekerd.
Dit deel van de A28 is in 1986 opengesteld. Drie jaar later viel de muur en dus “de dreiging uit het oosten”.
Hieronder wat foto’s:
Afrit en slagboom bij de Kolonel H.L. Van Royenweg

De afrit (tegen het “verkeer” in gezien)

Een stukje verderop. Het linkerpad is de oude afrit. Het rechterpad leidt naar een NUTShuisje, ik denk water. Helemaal linksaf een pad naar het achterliggende bos.

Bordje militair terrein. Dit lijkt te slaan op het achterliggende bos.

Naast dit bord ligt prikkeldraad. Rechts is het prikkeldraad weg.

Aan het einde: een hek. In het hek zitten een aantal (eenrichtings) kleinwilddoorgangen. Het hek lijkt alleen bedoeld voor onderhoud, zéker niet om als afrit te gebruiken met zwaar materieel. Er is aan beide kanten van het hek geen verharding aanwezig.

Ik ben over het hek geklommen, aan de andere kant is zicht op de snelweg. Nu ik deze foto zie lijkt er wel een wat donkerder gras een pad te zijn, maar dat zal meer een gevolg van de droogte zijn.

De oprit (ten zuiden van de A28) heb ik niet gevolgd, mede omdat dat over militair terrein loopt, er een wat heftiger bordje staat (verboden toegang, levensgevaar) én compleet overwoekerd was.
Ik denk dat men van de nood een deugd gemaakt heeft en het hek (gate, niet fence) gemaakt heeft om te kunnen maaien.
Maar het is zéker geen op- en afrit meer. Ik zou jouw edit dan ook liever terugdraaien, tenzij je overal tracks wil maken waar een grasmaaier moet komen. Of in ieder geval de track niet meer aan de snelweg verbinden. Je zou hem wel even door het hek kunnen laten gaan.
P.S. Als je access=no doet, hoef je niet ook nog bicycle, foot en horse=no te geven.