Slagboom en Peeters luchtfotografie weg?

De luchtfotos van Slagboom en Peeters waren altijd wel heel handig, nu krijg ik een:
image

Ik heb ooit toegang gekregen via @Lachgast.
Weet iemand of dit verlopen is, of is het helemaal opgeheven?

Bij mij werkt het gewoon!

Ik heb hetzelfde probleem ineens als ik de app rechtstreeks benader.

Als ik inlog via https://mijn.geoapps.nl/ kom ik er alsnog wel. Jij ook?

Ik doe het sowieso altijd zo. En inderdaad, bij mij werkt het ook nog gewoon.

Ik heb ondervonden dat er de laatste dagen flink wat storingen waren, maar ik kan er gewoon bij.

De leverancier van Slagboom & Peeters heeft wijzigingen doorgevoerd aan hun software-oplossing en die levert problemen op.

Ik heb datzelfde probleem. Het is (helaas) een kwestie van een paar keer naar óf app.slagboomenpeeters.com of login.geoapps.nl. Ik zal de link van jonrellim eens proberen. Wellicht is dat het antwoord.

Overigens zou naar hunner zeggen de osm-kaartlaag zijn bijgewerkt, maar ik zie nog altijd de drie jaar oude versie van carto met dito kleurstelling. Enfin! Gelukkig doet het het met wat omwegen nog. Heeft iemand het trouwens gemeld of zal ik even een e-mailtje dichten?

De start url is een tijd geleden veranderd.
Na contact met de software leverancier.
Er staat nu een code in.
Voor de rest was er toen niks aangepast

Dat is al sinds een aantal weken.
Toen had ik dit probleem.

787f24fe-2ce1-4675-a511-bd4dc44125c8

Ik heb dat al een paar weken geleden veranderd in OSMOK (klik op map en gebruik oblique) om naar de goede locatie verwijzen.

https://app.slagboomenpeeters.com/787f24fe-2ce1-4675-a511-bd4dc44125c8?x=155036.08629861046&y=463014.4251074156&z=12&mode=oblique

Gebruik je een oude favoriet link url, dan heb je het bovenstaande probleem.

1 Like

Hoe kan ik ook een acount krijgen voor Slagboom en Peeters?

Lachgast een mail sturen.

1 Like

Een paar algemene tips als je dit soort zaken ervaart nadat je veranderingen op een webapplicatie observeert

  • Je browsercache voor deze website leeg te gooien door Ctrl-F5 te drukken. Je kunt namelijk oude websiteinstellingen gecached hebben die conflicteren met hoe de nieuwe website werkt
  • De jou bekende URL’s om naar de website te navigeren sluiten mogelijk niet meer aan op hoe de website nu werkt. Vorige week werkte één oude URL helemaal niet meer en met een andere URL kon ik zelfs zonder inloggen op hun webapplicatie komen.
1 Like

Aha, een authenticatie/cookie probleempje. De login van login.geoapps.nl geeft je kennelijk toegang tot de apps op app.slagboomenpeeters.com.

Nu ik net weer eens via GeoApps naar Slagboom en Peeters ben gegaan, doet mijn directe link naar de app.slagboomenpeeters.com start pagina het ook weer.

p.s: Allroads’ URL met “code” is de inderdaad de directe link naar de oblique app, die doet het nu ook weer.

Blij dat het zo opgelost is. Laten we hopen dat het spoedig weer vlekkenloos werkt!