samen koppelen van AND-geïmporteerde straten

Ik heb gebruik gemaakt van de vingeroefening (ik had dat op mijn leeftijd zo langzamerhand niet meer nodig moeten hebben).
Willen jullie zo vriendelkijk zijn of de relaties van de Schoolstraat en de Gebbekuillaan nu goed zijn?

Ik moet je teleurstellen. Nummers 59 t/m 65 zijn nog niet aan de Schoolstraat relatie toegevoegd. De nummers 67 tot 87 (en misschien verder, heb niet gekeken) zitten ook nog steeds in een verkeerde relatie. De Gebbekuillaan is wel OK.

Als je alleen dat gebied geladen hebt in JOSM kun je in de lijst met relaties zien dat er nog een paar relaties Schoolstraat zijn met daarin maar een paar huizen. Die kun je ruckzichloss verwijderen om daarna even te controleren of alle huizen wel in de ene overgeleven Schoolstraat relatie zitten.

Je hebt het over “De lijst met relaties”. Ik zoek me rot, maar kan die lijst niet zo expliciet vinden. Hoe kom ik daar?

Klik links in JOSM op het symbool waarin een stuk tandwiel te zien is, dan komt rechts een nieuw blok met gegevens erbij waarin alle relaties staan.

Thanks, dat is een goede optie.