Melding in VMarc van ontbrekend knooppunt 36 Groene Hart in Nieuwengein bij route 35-36.
Ik heb even gekeken. Een vrij nieuwe mapper, mapgein, heeft bij de Blokhoeve een weg weg gehaald met daarop het laatste deel van 35-36. Ik heb zelf het gevoel dat hij de weg op construction had moeten zetten.
Heb erover gedacht te reverten, maar misschien kan iemand die ter plekke beter bekend is, even kijken. Heel wat jaren geleden dat ik daar was. https://www.openstreetmap.org/changeset/56410347#map=18/52.04543/5.09385
En nu ligt het knooppunt 36 er als een losse node.
De bouwweg, bestaande uit betonplaten, is inderdaad opgebroken. Of de nieuw aan te leggen weg op dezelfde wijze een verbinding met knooppunt 36 mogelijk maakt, is mij niet duidelijk. Het lijkt wel waarschijnlijk omdat anders de sneltramhalte onbereikbaar wordt vanuit de N woonwijk. Mogelijk dat de wandelroute moet worden verlegd, rechtdoorgaande langs de N-zijde van de Parkeerplaats en dan links af naar de sneltramhalte, waar de paal met het knooppunt nummer en een infobord staat opgesteld. De nieuwe weg staat ook al in OSM als proposed (nu gewijzigd in construction).