Route niet meer zichtbaar na klikken op 'pas toe'

Hallo,
Ik gebruik OSMAND+ om GPX-bestanden zichtbaar te maken op de kaart van OSM. Na een laatste update van OSMAND verschijnt de vraag om de route te splitsen in door mij aan te geven afstanden in een nieuw soort venster dat vanaf de onderkant tot halverwege het scherm van mijn telefoon komt. Wanneer ik de door mij gewenste ‘split’ (voor te lopen gebruik ik altijd om de 100 meter) aangeef en op ‘Pas toe’ klik, dan zie ik de route opgedeeld in stukjes van 100 meter, maar blijft dat optiescherm nog altijd zichtbaar. Klik ik weer op ‘Pas toe’, dan springt het scherm naar een soort hoofdscherm waarin ik alleen het logo van OSMAND groot in beeld heb en blijft het scherm daarop staan. Klik ik op annuleren, dan ga ik weer terug naar het ‘halve scherm’, waarop mijn route als een rode lijn zichtbaar is, zonder splitsing in de eerder door mij aangegeven meters. Alvast bedankt voor de hulp.


Hallo,

Welkom in het forum!

Twee puntjes:
1.Het Questions & Answers deelforum is Engelstalig; verwacht daar geen antwoord. Er is een Nederlandstalig sub-froum; plaats je bericht daar?
2. Als je plaatjes meestuurt (heel graag!), mogen die best wat kleiner zijn :slight_smile: