Railterminal in aanbouw bij Elst?

Volgens mij kunnen we de discussie aangaande golf sluiten, omdat we over en weer echt wel op dezelfde lijn zitten.
Kijk gerust eind van de maand nog eens als ik mijn onervarenheidsfoutjes heb weggewerkt.

Aangaande privat layers moet ik gaan testen. Methodes als : multipolygoonrelaties en BGT omtrekgericht zou gebruiken als transparant op de achtergrond moet ik mij eerst in gaan verdiepen.

Het ging eigenlijk niet eens over golfbanen oorspronkelijk, maar over niet bestaande spoorobjecten.
Hé, waar hebben we dat eerder gehoord dezer dagen? :wink:

Ik heb een poos geleden ook een golfbaan volledig gedetailleerd volgens het tagging schema en een aantal gedetailleerde voorbeelden in de USA (voorbeeld). Misschien heb je er wat aan. :slight_smile:

Ontopic: de 10m beelden van 17-04-2020 tonen geen bouwactiviteit bij Elst.

Nee, die zul je niet zien want de railterminal moet nog aangelegd gaan worden. Zit nog in de planfase.

Dankzij Commodoortje en E de Wit ben ik nu gewezen op een aantal andere reeds ingedeelde golfbanen. Dank voor de input. Een enkele zal ik de komende maanden gaan omzetten voor mijn simulator. Dank voor het doorgeven …