Punten geplaatst maar niet zichtbaar in Openstreetmap

Als ik een punt op de kaart plaats en deze een naam geef worden deze niet zichtbaar.
Het schijnt te komen “doordat ik niet aangeef wat mijn node weergeeft”.
Weet iemand wat ik verkeerd doe ?

Welcome to the forum Hans.

This section is mainly in English. Next time better ask the quenstion in the Dutch subsection of this forum.

Maar laat ik toch maar iets roepen. Ik neem aan dat je met een editor (ID of Potlatch) iets in OSM wilt toevoegen. Op zich is het logisch dat als je een punt plaatst en niet aangeeft WAT het is dat een renderer het niet weergeeft. Als het bv een hotel is dan zou je tourism=hotel toe kunnen voegen. Dan wordt de naam wel gerenderd. Als je wilt laten weergeven WAT het is kijk dan eens dat voorkomt in deze lijst. Is dit niet het probleem stel je vraag dan iets uitgebreider op het NL-talige deel van het forum.

Bedankt voor de duidelijke uitleg

Bedankt voor al je wijzigingen in het winkelcentrum van Bovenkarspel! Daar hebben we veel aan.

Kleine tip: Vermeld bij de naam alleen de naam, niet wat het is. Dus niet “Deen Supermarkt” maar “Deen”. Uitzondering is als de winkel in zijn naam wel vermeld wat het is, dus bijvoorbeeld “Bloembinderij 't Hofje” en “Bakkerij Stevers”.
Zie ook de discussie in http://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=33909

Verder: ga zo door!