Prutswerk. Hulp nodig.

Als beginner heb ik te veel hooi op de vork genomen en de boel verklooit. Kan iemand helpen een locatie terug te brengen naar de toestand voordat ik er mee aan de slag ging. Kaartlocatie omgeving Egmond aan de Hoef.

Dat kan met een changeset revert. Maar dan moet je wel aangeven over welke changeset het gaat.
Als ik hier kijk op wat je recent hebt gedaan, ben je flink aan het rommelen geweest.
http://www.openstreetmap.org/user/Voorwaarts/history#map=11/52.6204/4.7214

Kun je iets duidelijker zijn in wat je hersteld wilt hebben? Hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat anderen er ook al weer bezig zijn geweest.

Ik wil alles herstelt hebben wat ik VANDAAG aan deze locatie gedaan heb. Heb je hier iets aan: #43871873

Dus vanaf deze wijziging: #43871873 en alles daarna op die locatie.
Kun jij zo iets voor mij doen? Ik heb nog geen idee hoe dat moet.
Voorlopig zoek ik maar eenvoudiger klusjes.

Ik vind het zeer goed dat je aangeeft dat er iets boven je pet is gegaan.
Ik neem even aan dat marc de hulp al heeft verleend.

Maar je hebt dus zelf ook na #43871873 ook nog pogingen gedaan om de boel te herstellen?

Ik ben ermee bezig Commodoortje, het lastige is dat Voorwaarts na zijn fouten ook nog allerlei pogingen lijkt te hebben gedaan om het te herstellen…

#Voorwaarts!

Als ik hier iets probeer te herstellen, maar jij zelf bezig blijft in dat gebied, dan gaat het dus niet goed.
Ik raad je aan om iedere activiteit in die hoek te stoppen en pas daarna kan ik hier verder gaan…

Zal ik doen. Ik blijf VANDAAG overal van af. Mijn oude verzoek blijft. Alles herstellen ingaande: #43871873
DANK!!

Zo te zien is het gelukt. Ik zal er verder afblijven. Morgen voeg ik klein stukje wandelpad toe. Dat kan haast niet fout gaan.
Nog bedankt!

Even niets doen tot Marc aangeeft dat je weer iets kunt doen.
Als je vandaag in hoofdletters schrijft benadruk je dat je morgen vervolgens weer verder zou willen gaan.
Probeer niet met hoofdletters te benadrukken, deze worden anders geïnterpreteerd dan je zou denken.

Zou je ook willen overwegen om voortaan met JOSM als editor te gaan werken? Dat is misschien wat lastig in het begin, maar geeft wat meer controle over wat je aan het doen bent, inclusief goede foutmeldingen.