Provincie van de Maand - Zeeland

Je bedoelt om zelf een PR hiervoor te gaan maken?

Nu maar voor de snelle oplossing gekozen en naam op het huisjesgedeelte geplaatst.

3 posts were merged into an existing topic: Hoe maximumsnelheid mappen

Met de maand voorbij, maxspeed aan het eind van de maand:

• motorway :: missing maxspeed: 0, total: 471, pct with maxspeed: 100.0
  • trunk :: missing maxspeed: 9, total: 847, pct with maxspeed: 98.9
  • primary :: missing maxspeed: 0, total: 1931, pct with maxspeed: 100.0
  • secondary :: missing maxspeed: 0, total: 2852, pct with maxspeed: 100.0
  • tertiary :: missing maxspeed: 10, total: 4033, pct with maxspeed: 99.8
  • unclassified :: missing maxspeed: 77, total: 9152, pct with maxspeed: 99.2
  • residential :: missing maxspeed: 69, total: 14448, pct with maxspeed: 99.5
  • living_street :: missing maxspeed: 0, total: 451, pct with maxspeed: 100.0
  • total :: missing maxspeed: 165, total: 34185, pct with maxspeed: 99.5

Ik was al even klaar met Zeeland maxspeed en ben naar de noordelijk gelegen “eilanden” opgeschoven".

Wat betreft de camping challenge die is op 70%. Voor mij werkt het “Leaderboard” niet (werkt voor iemand dat wel?), maar ik denk dat ik @erik1984 moet bedanken.

Vandaag ook nog enkele “challenges” gedaan maar echte campings niet tegen gekomen, altijd een groot gedeelte huisjes. Inmiddels denk ik dat het goed zou zijn als er een tag als tourism=holiday_park een betere optie hiervoor zou zijn waar je dan met additionele tags als tent=yes, caravan=yes kan aangeven dat er ook gekampeerd kan worden.

1 Like

In een reactie op een eerder draadje heb ik ook al aangegeven dat ik constateerde deze tendens te hebben gezien en ben helemaal voor het voorgestelde voorstel.
Alleen al aan het vetgedrukte, kan iedereen lezen hoezeer ik voor ben :slight_smile:
Volgens Tag info wordt het al 43 gebruikt, dus waarom dan ook niet door ons .
Of het voorstel het gaat halen is een 2de, want ben bang dat deze treurige tendens alleen een Nederlandse aangelegenheid is op dit moment.
Treurig omdat naar mijn idee de keuze vrijheid hoe te recreëren nu beperkt en bepaald word door een handje vol mensen die onder het mom van recreatie-kwaliteit verbetering op zoek zijn naar een te verdienen pot geld over de rug van de recreatie-klanten.
Met de enige keuze-‘vrijheid’:
Of je recreëerd alleen nog in een vakantiehuisje bij bungalowparken
Of je recreëerd in een mixed vakantiepark waarbij door schaarste te creëren nu meer moet betalen voor je camping-plekje…

Edit: de tendens —-> deze treurige
Edit2: tekst toevoeging: treurig … camping-plekje…
Edit3: tag info link toevoeging

1 Like

Zeker moet je Erik1984 bedanken !

1. Hij steekt zijn nek uit !
  2. Geen 1 systeem is 100% dekkend & alleen de combi van systemen wijst achteraf pas uit of de gekozen route de juiste route/systeem is geweest !
  3. Alleen de combi van meerdere systemen gebruiken kan dat uitwijzen en in plaats van te vragen of voor anderen het maproulette systeem gewerkt heeft is het misschien beter om te vragen welke methode iedereen gevolgt hebben, zodat je na inventarisatie bij een volgend keer meer effectiever dit onderwerp aan kan pakken…
    Praktijk wijst meestal uit dat het een combi is van delen van een oud systeem met delen van een heel ander bedacht systeem.

Edit: Praktijk wijst meestal uit dat het een combi is van delen van een oud systeem met delen van een heel ander bedacht systeem.

Zeebra’s zijn gedaan!

1 Like

Toch een mooi resultaat met de maxspeeds en ook ook nog de zebra’s. Goed gewerkt allemaal! :wink:

Graag gedaan hoor die campings, leuk om te doen die Maproulette. Vooral de minicampings bij boerderijen lijken nog wel echt campings met een veld voor tenten en caravans. Zaten er inderdaad ook een aantal bij met alleen maar chalets / stacaravans en camping in de naam.

Eens dat we iets moeten met het anders mappen van vakantieparken, maar dat is voor een apart topic.

2 Likes