eggie
(Eggie)
March 9, 2026, 10:26am
1
Wanneer ik in mijn postvak kijk van osm zie ik wel de berichten die binnenkomen, maar m’n uitgaande post niet als ik op het tabblad klik Post uit.
Het scherm blijft dan ‘wit’…zowel op de pc als op mn gsm.
Aangezien ik o.a. de welkomstberichten verstuur lijkt het me wel handig dat dit werkt.
Is dit alleen bij mij?
dvdhoven
(D van den Hoven)
March 9, 2026, 10:32am
2
Bij mij werkt het Postvak uit gewoon
eggie
(Eggie)
March 9, 2026, 10:39am
3
Dick.. Ik stuur je even een testberichtje. Zou je een berichtje terug kunnen sturen. Dan weet ik in ieder geval of m’n berichten aankomen.
Wellicht zit die postbox te vol bij mij?
Stuur natuurlijk vele berichten per dag. Zal eens opschonen, maar dat kan ik natuurlijk alleen bij de Post In.
Postvak uit kan je zelf ook verwijderen . Kost alleen erg veel werk als je er heel veel hebt, zou misschien fijn zijn als daar een bulk-verwijder optie voor komt.
eggie
(Eggie)
March 9, 2026, 10:59am
5
Tja.. Dat moet stuk voor stuk, maar als je niets ziet op het scherm kan ik ook niet op Verwijderen klikken.
Ben nu wel m’n postvak in aan het opschonen. Dat zijn er ook meer dan 3000.
Of m’n testbericht bij Dick aangekomen is .. geen idee? Ik heb nog geen bericht terug gehad.
Edit… Verzenden werkt in ieder geval wel, want kreeg net bericht van Dick.
Eens kijken of opschonen helpt. Meer voor een regenachtige dag.
eggie
(Eggie)
March 9, 2026, 11:24am
6
Postvak Uit werkt weer… Postvak In een eind opgeschoond.
U hebt 21954 verzonden berichten … Tja .. die ga ik dan ook maar eens in fasen verwijderen.
Dat krijg je met die welkomstberichten ergens to 2017.. Daarvoor heb ik kennelijk wel berichten verwijderd.
5 Likes