Tijdens werkzaamheden aanmaak F200 op OSM-kaart kom ik een grens relatie (in mijn geval gemeente Haarlemmerliede) tegen waarbij gemeente Haarlemmerliede onderdeel is geworden van gemeente Haarlemmermeer…
Volstaat het weghalen van de Haarlemmerliede gemeente grens relatie zodat dit ‘automatisch’ onderdeel word van gemeente Haarlemmermeer wordt of moet je hier serieuzer induiken ?
Indien het laatste wie wil me daarbij helpen ?
Gemeentegrens relatie Haarlemmerliede waarbij deze gemeente niet meer bestaat
Ok bedankt voor de info !
Wat ik weet is dat alles wat ooit bij gemeente Haarlemmerliede hoorde nu bij gemeente Haarlemmermeer hoort en dus alles wat viel onder gemeente Haarlemmerliede (inclusief Haarlemmerliede) nu dorpskernen van gemeente Haarlemmermeer zijn.
Moet ik zelf nog even contact opnemen met Sebastic of is deze post voldoende hier ?
Edit: typo
De gemeentelijke indeling van CBS wordt jaarlijks door mij verwerkt zoals ik ook elke maand woonplaats wijzigingen in de BAG verwerk. Jij hoeft niets te toen.
relation:158060 is voor de woonplaats Haarlemmerliede (admin_level=10), die bestaat nog gewoon. De relatie voor de gemeente Haarlemmerliede en Spaarnwoude (admin_level=8) is bij het verwerken van de gemeentelijke indeling voor 2019 verwijderd (changeset:65923341).
Ok bedankt voor de info, dus eigenlijk heb ten onrechte ‘alarm’ geslagen ?
Het is goed dat je bij twijfel de community hebt gevraagd, dat scheelt weer een onterecht verwijderde relatie waar Eggie mij geen bericht over hoeft te sturen om het te herstellen.