overstap over electrische draad aanduiden

Dag mappers,

Is het goed om dat als overstaphek aan te duiden op een buurtwegje (highway=path)? Ik vond het raar om een electrische draad over het pad te tekenen, dat lijkt zo afgesloten. (https://www.openstreetmap.org/node/7484822914)

Fysisch is op die plaats een overstap (barrier=stile) geplaatst; via een groot blok (afgeplatte boomstam), kan je te voet(foot=yes) over de electrische draad(fence_type=electric) stappen; de draad moet niet losgemaakt worden.
Moet hier dan nog toelating aan toegevoegd worden (access=yes) , of hoort dat eerder bij het onderliggend wegje ?

Zoals ik reeds op Riot schreef, ik map de fence als een afzonderlijk OSM way met barrier=fence;fence_type=electric en daarop een node barrier=stile;stile=… Die laatste geeft de vorm van de stile weer, dus dat kan niet ‘fence’ zijn.

Ik zie niet waarom dit verschillend zou zijn van barrier=wall met daarin een barrier=gate.

Access=yes betekent dat alle vervoersmiddelen er kunnen passeren. Dat lijkt me fout. Het zal eerder access=no;foot=yes zijn. Afhankelijk van het type barrier zijn er (voor mij althans) onduidelijke default access tags. Dus die access=no is misschien niet nodig.

Ik zet dat gewoonlijk op de barrier=gate/stile/… enz. alsook op de weg erachter, als de beperking daar ook geldt. Het is goed mogelijk dat je langs beide kanten tot aan de barrier kan met een auto (typisch bij bollard). Dat komt de foot=yes enkel op de barrier node