Dat was ook niet mijn bedoeling, de basis midden op, en de verschillende methodes van intekening, die jij verwoord, die beter aansluiten bij een situatie.
Dat zou ik ook zo overwegen.Temeer, omdat het rechtdoor naar het platform is.
En zo heeft een ander het op basis van de route gedaan en dacht ik kom van de trap af en loop recht door. Ook met een bepaalde instelling.
(de gele stip geeft aan dat er een route loopt over dat waydeel)
Die route krijgt dan een haakse hoek, aan de linker kant. Als je de tactile inteken methode kiest.
Ik vroeg mij dus af of mensen, die meer met route bezig zijn, deze wijze okay vinden.
In een ander forumdeel over schematisch mappen en terloops over navigatie aanwijzingen. Vanuit dat punt bekijk ik ook zo’n wijziging. Er is voor beide wat te zeggen, voor een visueel gehandicapte moet wel goed aangegeven worden, hoe de belijning loopt.
Zo ook, dat hun aanwijzingen begrijpbaar zijn.
Het is leuk om te zien of die node in de loop der tijd aan de wandel is geweest. Dat valt wel mee. Er is voor een van de trap af rechtdoor methode gekozen. Pewu
Keuze: midden op, terwijl de belijning naar de zijkant doorloopt. (wit eronder)
Een style is wel belangrijk om te gebruiken, je hebt zomaar een node of way verlegd, doorgetrokken en dan staan de niet meer goed.
Laatst hadden we een forum discussie van een situatie in Haarlem.
Met style zie je, wit er onder, dat bij de sidewalk Brouwersvaart tactile_paving
is doorgetrokken, terwijl daar geen belijning ligt, zo ook op de rijbaan van de oversteek, de BGT omtrekgericht geeft de tactile_paving
vlakken aan op basis van ander wegdek.
Naast tactile_paving=yes
zijn er nog andere value waarden.
Ik vroeg me af waar we in Nederland
primitive
zouden gebruiken.
Bij, zoals men het gebruikt, yes
, zegt eigenlijk, hier in de buurt ligt tactile_paving. maar waar is dan een vraagteken.
Ik mis daar een value, dat je het correct, op de belijning lijn heb gemapt. een placement
tag.