OSM-Vår-pils 2026! Endelig!

Nå syns jeg det er på tide. Sola begynner å lyse på verden og tørsten for en god øl vokser. Det er også en stund siden vi så hverandre. Kanskje vi også har noen ny fjes, og nye ting å snakke om!

Som vanlig - av egen bekvemmelighet: Oslo sentrum, dvs ikke langt vekk fra Karl Johan, en gang etter påske. Hva med 2026-04-08T22:00:00Z etter jobb?

• 8 april
  • 9 april
  • 10 april
  • enda lenger bort i tid pls!
0 voters

Veldig fint hvis folk stemmer så vi vet om det er populært. Det er alltid fint å møte noen få, men det er alltid enda gøyere når mange kommer.

2 Likes

@Kristian_Klem @NKA @zabop @harahu @Noen @FennecusZerda @BYM_Ola_Juul_Holm @forteller @synfarer @Tractor :eyes: har jeg glemt noen? (nei, jeg har ikke glemt Noen! :drum:)

2 Likes

Bra initiativ! Når? Har mye som skjer i heimen fremover. Trenger vi en måneds varsel? Er torsdag 7. mai en god dag? Så mange spørsmål. Kan noen svare… :slightly_smiling_face:

vi kan ta 7. mai også, men april først!

1 Like

Skal vi gjøre 9. april klokka 18, Østbanehallen?

yep, 9. april på Østbanehallen it is. Royal Gastropub. Sitter ute hvis det er vær for det.
Fra 16:00 for de som kan :slight_smile:

Kalender i OSM forum is ikke alltid pålitelig, men det skal være 9. april 16-21.
2026-04-09T14:00:00Z2026-04-09T19:00:00Z

3 Likes

Som sagt, ikke pålitelig :smiley:

Tar turen ned, men nok ikke der før 17.00

1 Like

Går fint det vettu. Jeg sender melding her om bordsnummer når vi har funnet en plass. Hvis noen er ny så - nei - vi har ingen spesielle merker på bordet. Men, Royal Gastropub har bordsnummer så man kan spørre i baren etter det. Ser ikke ut på været som det er “sitte-ute-dag” så det blir nok inne et sted.

1 Like

Jeg som er ny forventet merker, bannere og ballonger :wink:
Spøk til side, jeg kommer innom en tur og sier hei, så send gjerne over bordnummeret.

1 Like

Jeg ankommer omtrent klokken 16:30.

1 Like

Beklager sen varsel. Har kommet opp noe her, så jeg får dessverre ikke vært med i dag.

Bord 41. Langbordet

1 Like

Godt oppmøte. Nye fjes. Gull :slight_smile: Sees neste gang.

4 Likes