OSM-sosialt el.l. i Stavanger?

Hei.

Er det noen interesse for å møtes OSM-sosialt i Stavanger?

Ser at det er endel som bidrar lokalt, men har møtt veldig få.

@gormur
@vannflaske
lklende
PeskyParrot
Kyoto Fox
Marcus Parra Nygård
kieran-legend
Sondreen
PretZ1
el macco
vallak
aweibell
zillyDuck
chrisklung
Krivis
Aitch_
Umbo

2 Likes

Jeg er med! :slight_smile:

Kjenner du noen av de andre på listen (tok ut en oversikt over siste 6 mnd bidragsytere i området)?

Kan evt. sende dem direktemeldinger i OSM.

Er dere samme gjengen jeg spilte Ingress med for et tiår siden? :slight_smile: Om det passer med tidspunktet, er jeg gjerne med. Kanskje jeg kan lære noen triks…

Jeg var ikke i den gjengen, men jeg kjenner noen som spilte Ingress i Stavanger for ca. ti år siden :slight_smile: Portaler og greier?

Har sendt direktemelding i OSM til de øvrige på listen og pekt dem til denne tråden.

Hei,
Jeg kan bli med :wink:

1 Like

Glimrende!

Jeg kan bli med om tidspunkt passer.

1 Like

Jeg blir ikke med.

1 Like

Skal vi prøve å finne sted og tid som passer, da.

Hva med førstkommende torsdag kl 18? Rabalder bar (Skagenkaien), Inside, eller Cardinal som sted?

Torsdag er jeg opptatt, dvs jeg er vel ganske fullbooket til langt uti mai måned. Dessuten er bar eller pub ikke noe for meg. Jeg er først og fremst et friluftsmenneske. Jeg har nok heller sett for meg det som da kanksje går inn under el.l. der vi møtes et sted og utveksler erfaringer, eventuelt sammarbeier om et OSM-prosjekt.

2 Likes

Jeg synes det høres helt topp ut og ganske likt som det jeg tenkte. At jeg foreslo puber er mest fordi de gangene jeg har vært på OSM-treff før, så har det vært på pub. :slightly_smiling_face:

Det er helt fritt for å foreslå andre steder. Jeg har også tenkt at Sølvberget er fint, med kafeen oppe og evt andre steder hvor det går an å være litt større grupper.

1 Like

Bra initiativ! Jeg er med, men kommende torsdag passer veldig dårlig for meg.

Jeg kan treffe på pub, kafé, hvor som helst.

Supert. Torsdag blir dårligere og dårligere for meg også, og plutselig er det påske :slight_smile:

Vi kan kanskje lage en poll eller noe med aktuelle datoer?

1 Like

Jeg blir med! :slight_smile:

1 Like

Prøver meg på en poll på datoer.

• Onsdag 23.04
  • Torsdag 24.04
  • Tirsdag 29.04
  • Onsdag 30.04
  • Onsdag 07.05
0 voters

Noen flere som vil stemme?

Ser ut som at 23.04 er dagen.

Noen forslag til sted, enten blant de som allerede er nevnt eller noen nye?

Jeg tror Cardinal er en god forslag siden Rabalder finnes ikke i OSM :rofl:

1 Like