Oslo sentralstasjon

Er det bare meg, eller har vi to duplikate Oslo sentralstasjoner?

Tenker å slette denne, siden den ser ut til å ha minst info og bygningskonturen kræsjer med andre bygninger:

Faktisk node + bygning som beholdes:

Den første kan i hvert fall fjernes (1073836218). Den dupliserer begge de to andre.

Men, av de som gjenstår er den ene bygget og den andre er selve stasjonspunktet. Enig i at det er unødvendig å ha to navn, men hvis bygget heter Oslo Sentralstasjon så kan “stasjonen” heter Oslo S. Godt nok for meg.

Usikker på hva selve byggemassen heter. Jeg vet at den høye biten over sporene heter DA-bygget (Distriktsadministrasjonsbygget).

Dobbel Østbanehall også :slight_smile:

image

Flott, tok og slettet bygningen nå

For min del kan de gjerne kombineres, men jeg kan ikke nok om mapping av togstasjoner til å begi meg ut på det akkurat nå :slight_smile:

Når det gjelder Østbanehallen, så er det vel bare å fjerne taggingen av bygningsnavnet “Oslo Østbanestasjon”? Er Østbanehallen den bygningen går under nå

“Østbanehallen” sier forøvrig at den er usikker på hvilke bygningsdeler som skal være integrert, så mulig disse egentlig bør slås sammen

Generelt: Et alternativ til sletting, er å prefikse hovedtaggen med “was:” og legge til en “note[:no]” om hvorfor objektet er fjernet.

Vanligvis ja, men dette var en nytegnet ekstra-“boks” med veldig grov geometri som dupliserte eksisterende data fra en nykommet bruker.