Op zoek naar mapper

Mijn organisatie wil graag haar grondgebied in kaart brengen via Open Street Map. Het terrein beslaat ongeveer 66 hectare en beschikt over diverse (bij)gebouwen, obstakels, hekwerken, bebossing, trottoirs, parkeerplaatsen, etc. Zijn er ook bedrijven actief die dit kunnen verzorgen?

Leuk om te horen dat je organisatie OSM wil gaan gebruiken. Voor zover ik weet zijn er geen bedrijven die dit als dienst aanbieden, maar de kans is groot dat je hier wel iemand kan vinden die dit (al dan niet vrijwillig) wil doen.
Om hier iemand te vinden zo het handig zijn als je wat meer informatie post over het project: zijn er (kaart)data of luchtfoto’s beschikbaar? of moet alles geinventariseerd worden? waar bevind het terrein zich?

in Belgie is dit al gebeurd in het verleden. Ik breng de persoon op de hoogte van uw vraag.

Bedankt voor jullie berichten. Voordat ik meer informatie post over locaties e.d. wil ik eerst intern verder informeren op welke wijze we precies van de aangeboden dienstverlening gebruik ‘mogen’ maken. Normaliter maken we alleen gebruik van geregistreerde bedrijven. Het kan even duren, maar er komt reactie terug!

Voor de Belgische case ging het om een 1-mans bedrijf dat de mapping gedaan heeft.