OFM Routerings probleem: hier snap ik geen klap van!

OK, sorry, zover had ik niet gekeken. Voor mij is dat standaard als ik een C12 zie.

Voor mij ook, een tag als highway=track is nl. niet voldoende om motorvoertuigen te blokkeren.
Tenzij Marc op de obstakels /hekjes al de toegang heeft geregeld?

Ik ging in mijn eerste versie ervan uit dat access=agricultural automatisch betekende motor_vehicle=no.
In de laatste versie (changeset v3) heb ik dat hersteld.

Nog wel een vraag over die cycle_barrier: betekent dat eigenlijk dat je daar op die weg feitelijk niet mag fietsen, of is het bedoeld om fietsers tot afstappen te dwingen ivm. veiligheid (er ligt een scherpe bocht - met die kapotgereden drempel - vlak achter)?
Het C12 bord staat toch fietsen expliciet toe?
En als de weg de toegang al goed heeft staan, dan is het toch niet meer nodig op het hekje?

Dat laatste, alleen als er een expliciet fietsverbod staat, dan bicycle=no toevoegen *). En gezien dat C12 bord is fietsen gewoon toegestaan.
En als je de wegen al goed hebt getagd hoeft dat niet op het hekje maar het kan geen kwaad. Maar soms is het noodzakelijk alleen te taggen op een barrier, bijvoorbeeld als de weg aan beide kanten toegankelijk is voor voertuigen, maar die er alleen niet langs mogen.

*) Zie http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:barrier%3Dcycle_barrier