Er der kommet nye retningslinjer så man ikke længere må stille spørgsmål omkring bl.a. tagging i det Danske forum, men skal poste dem i Tagging help & support - OpenStreetMap Community Forum
Jeg har fået det her underlige svar.
Er der kommet nye retningslinjer så man ikke længere må stille spørgsmål omkring bl.a. tagging i det Danske forum, men skal poste dem i Tagging help & support - OpenStreetMap Community Forum
Jeg har fået det her underlige svar.
Nej, ingen nye retningslinjer. Det er helt fint at stille et spørgsmål i DK-forum, også selvom det har global relevans.
At man så nogle gange kan få flere og hurtigere svar ved at bruge det brede forum, er en anden sag. Men det er frivilligt om man vil bruge det.
Sidder lige og forfatter en besked til vedkommende om, hvorfor jeg sletter indlægget. Selvom man måske tænker, at folk i DK-forum bare kan oversætte ens indlæg selv, har vi trods alt skrevet i introen, at dette er for indlæg på dansk, norsk, svensk eller engelsk.
Edit: Der kan selvfølgelig nok være tilfælde, hvor man fx foreslår en generel ændring af tagging eller lign., hvor det vil kræve en bredere diskussion uden for DK-forum.
Jeg har flag kommentaren og en systemadmin har nu fjernet dette