Noaberpad, verschil tussen routes op Wandelnet en Waymarked Trails

Goedemiddag. Ik zie m.b.t. de route van het Noaberpad tussen Emmerich en Kleef wat verschillen tussen de kaart op de website van Wandelnet en de kaart van Waymarked Trails; ik begrijp dat die laatste zijn data overneemt van OSM. Tussen Emerich en Griethausen: route Wandelnet gaat langs de rivier over de Oraniendeich naar Griethausen, en dan via een pad naar Kleef; Waymarked Trails neemt de Emmericher Strasse tot vlak voor Kleef, en dan met wat slingers tot hetzelfde punt op An der Spoy. Ik heb geen idee wie gelijk heeft maar ik meld het even. Met vriendelijke groet, Martin (te bereiken op mjvandalenrba AT gmail.com)

Er zit een langdurige omleiding in vanwege werkzaamheden aan de rivierdijk; deze omleiding wordt ook bij Nivon gemeld: https://drive.google.com/file/d/19DY9VYw_pVT5nGiF9k8UOCFi3vJqdWnK/view

Het grootste deel van de Oraniendeich schijnt klaar te zijn. Een Duitse mapper heeft een paar weken geleden een groot deel van de weg weer open gezet. Alleen bij Griethausen is nog een deel in construction.
Dus de route kan grotendeels of geheel worden terug gelegd.