NL Wandelprojekt opfrissen

ZMWandelaar heeft aangegeven dat hij er niet meer aan werkt. Hij vindt het prima als iemand anders er iets mee doet. Ik wil wel een opfrisbeurt geven.
Zie https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:WikiProject_Nederland_Wandelroutes

In ieder geval dan samenvoegen op één of andere manier met die andere pagina over wandelroutes in Nederland.
Dit is zo verouderd dat het meeste wel in het archief kan

Welke is dat?

De lijsten met voortgang worden wel aktief bijgewerkt.

Dat wordt ook op deze pagina genoemd, ergens staat ook een voorstel tot samenvoegen met als reactie ga je gang: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Nederland_Wandelroutes
En ook die pagina is lang niet bij.
Ik heb wel eens pogingen gedaan daar iets toe te voegen of te wijzigen, maar ik loop hopeloos vast in die tabelstructuren en dan ga ik liever bezig met inleggen, dan daarmee te worstelen

Dat is precies dezelfde pagina! Mijn linkje ging naar de overlergpagina.

Dat was mij niet duidelijk

Wat bedoel je precies met:
alle gebruiksaanwijzingen over taggen, josm etcetera vervangen door verwijzingen.

Ik hoop wel dat er ergens een pagina blijft met een overzicht van welke tags voor welk soort route/netwerk gebruikt worden.
Dit heb ik veel gebruikt toen ik pas begon met het invoeren van routes.

Specifieke voorbeelden spreken mij meer aan dan een verwijzing naar een pagina met een tag. De Nederlands pagina met tags is te groot om snel te laden en er zitten regelmatig verschillen tussen de verschillende talen bij de uitleg over een tag.

Ik wil die aparte taggingpagina ook aanpassen en helemaal NL maken volgens de huidige inzichten. Dat is dan voor als je specifiek zoekt hoe het afgesproken is.
De wandelprojektpagina moet gaan over wat er te doen staat en wat de voortgang is.
Werving van mappers, uitleg over osm dat wil ik er ook uit hebben, gewoon verwijzen naar dit forum en naar OSM zelf.
En alles wat riekt naar aanbieden van wandelingen: helemaal niet doen! Wij bedienen juist de aanbieders, we willen niet konkurreren.
Ik denk dat er ook een nieuwe pagina moet komen met “mappen in de praktijk”. Welke tools (vmarc niet vergeten…), hints en tips, praktijkvoorbeelden, valkuilen, wie kan je aanspreken voor hulp (handig overzichtskaartje met mappers in NL erbij…)

Te groot: Ik vond juist de wandelpagina veel te groot, als je die aanpast heb je een kwartier nodig en dan krijg je een foutmelding omdat het herladen te lang duurt!

In ieder geval, nu staat er tagging info op twee plekken, da’s niet handig want dat gaat gegarandeerd uiteenlopen.