De traditionele nieuwjaarsborrel OSGeo.nl, QGISNL, OSM NL is op zondag 18 januari 2026. Hier meer informatie over o.a. aanmelden en locatie.
Leuk, heb me aangemeld, altijd goed om andere mappers en andere geonauten in levende lijve te ontmoeten.
En fijn dat OSgeo weer zo gastvrij en gul is om ook OSM-ers weer uit te nodigen ![]()
Ik moet helaas voor het eerst in jaren deze nieuwjaarsborrel aan mij voorbij laten gaan maar wil deze nog wel graag even onder de aandacht brengen omdat het altijd leuk is de mens achter de mapper te ontmoeten. Dus bij twijfel… gewoon gaan.
Ik ben er graag bij. Heb me net aangemeld. Ik ben het ook helemaal eens met wat Multimodaal zei.
Ik ben een nieuwe bijdrager aan OSM, dus ik denk dat ik me ook ga aanmelden voor de borrel om kennis te maken met een aantal van jullie.
Het gaat mij helaas niet lukken om erbij te zijn.
Ha! Nog even een reminder voor deze nieuwjaarsborrel. Het is echt leuk, en elke keer zijn de aanwezige OSM-ers van mening dat er best wat meer mappers bij hadden gemogen ;-). Dus komt allen!
Inloop is vanaf 14 uur, drankjes en borrelhappen worden verzorgd door (lees: betaald uit de pot van) OSGeoNL, er zijn wat lightning talks, je kan iets over je eigen project(en) vertellen, en het is vooral een verwelkomend en inclusief gezelschap.
Na afloop gaan we met de mensen die dat willen altijd nog een klein hapje eten (dat wordt dan weer niet door OSGeo betaald) om even na te praten.
Groet, Erik.
Ik kom ook. Het is dit keer een thuiswedstrijd voor mij.
Gertjan
Hoewel ik had beloofd om niet te komen is het me toch nog gelukt om, hoewel verlaat, nog aan te sluiten. Er waren een stuk of 10-12 OSM-er (heb niet exact geĂŻnventariseerd) Het was weer top geregeld allemaal. Er waren leuke lightning talks. Daarvoor en erna was er gelukkig tijd om bij te kletsen. De liefhebber kon (op eigen kosten) nog mee naar de Italiaan en ook dat was gezellig. Het was leuk om een aantal mede mappers (weer) te ontmoeten en bij te kletsen. Hopelijk volgend jaar een nog grotere OSM opkomst.