Nieuwe gratis navigatie app gebaseerd op OSM

Beste Marius,

Je kunt de actuele snelheid in beeld krijgen door linksonder in het navigatiescherm op de reisafstand te drukken. Op identieke wijze kun je rechtsonder in het navigatiescherm wisselen tussen de aankomsttijd en de resterende reisduur.

General Magic Team

Ben ik misschien te critisch als ik denk dat dit draadje eigenlijk op of onder de toepassingen van OSM (Martin Sch) zou moeten staan als aankondiging of melding ?
Nu ontwikkeld dit zich als een platform voor, maar niet sec OSM ;-(

Heb magic earth navigatie verwijderd van mijn samsung en opnieuw geinstallerd en daarna Nederland gedownload, meer als 700mb. Als ik wifi uit zet en mobiele gegevens uit zet en buiten gaat wandelen doet de app het goed maar geeft geen huisnummers en Osmand wel. Moet ik soms een kaart instellen welke ik gebruik al heb ik maar één kaart? Zet ik mobiele gegevens aan zegt de app dat hij online is en dat wil ik niet. Misschien komt dat omdat de meeste dingen aangevink staan (standaard) en ik alleen maar hoef te zien waar ik loop.

Heb ondertussen wat ervaring.
Van A naar B geeft deze App op mijn Samsung Young One met beperkte mogelijkheden ook off line goede resultaten.
Je krijgt 3 voorstellen.
Op de Fiets mode geeft hij zelfs van Boxtel naar A dam (110km) redelijk snel 2 voorstellen met pontjes en 1 voorstel zonder pontje.
Mijn Etrex 30 loopt met OFM op afstanden boven ca 60 km vast.
Verder zijn de routes op de fiets mode nagenoeg gelijk aan OFM-Etrex 30 kortste-weg.

Met de Auto gelijke routes als mijn Tom TOM Europa 25.

Dus een leuke aanvulling en goede toepassing van OSM.

mvg

Marius