Naam wijziging schoolgebouw komt niet door

https://www.openstreetmap.org/?mlat=52.05369&mlon=4.49278#map=18/52.05369/4.49278
Van dit schoolgebouw heb ik de oude naam ‘Het Atrium’ gewijzigd in de nieuwe naam ‘MAVO Zoetermeer’. Het voor mij vreemde verschijnsel is dat op de standaard carto ook na enkele dagen en vele ‘F5’ verversingen in de browser de nieuwe naam niet zichtbaar wordt.
Het verschil met het schoolgebouw ernaast is dat het gebouw van MAVO Zoetermeer als multipolygon getypeerd is vanwege de binnenruimte (het atrium). Zou iemand eens willen meekijken en toelichten waar de oorzaak zit?

Dat is inderdaad om gek van te worden. Met water in een mp heb je dat ook wel eens…
'k Zou er geen energie in stoppen en de naam op het overlappende schoolterrein zetten… Daar staat ook een amenity school en je krijg een duidelijker rendering.

edit… Het vreemde is dat Atrium ook nog steeds rendert en dat is nergens meer te vinden. Denk toch een renderingsprobleem hier.

edit2… Yep… Ik heb het omliggende schoolterrein een klein stukje verschoven en dus opnieuw een upload gedaan. Nu komt de nieuwe rendering wel door.

Thanks! En gek dat ik het niet kon vinden…?