Möte i Stockholm i oktober

Någon som vill ta en öl, äta mat, eller bara träffas och snacka om Openstreetmap i Stockholms trakten? Jag tänkte det kanske skulle vara bra att träffas på riktigt.

Tidigt någon kväll någonstans på söder är bra för mig, själv gillar jag Svejk lite dyr öl kanske, men det finns ju många alternativ runt omkring.

Låter kanon! Det ska vi absolut göra! Nästa vecka?

Bra! Jag kommer vara på Svejk torsdag 1700 framåt till 1900 kanske äta och dricka en öl, om ni vill nå mig så är det bara att ringa. 0735969076

Jag tänkte att det kan ju vara en bra idé att bara träffas.

Det blir bra. Kommer.

Tjaba

Hängde inte med riktigt. Är det torsdagen den 9 Oktober som avses?

Precis… :slight_smile: Nu på Torsdag den 9:de. Jag kommer som sagt vara där från 1700 för att äta middag.

Vi hade en trevlig kväll med mycket OSM snack, nästa gång ska vi nog ha det på ett mindre populärt ställe. Det var kö när vi kom dit, och fullsmockat vid alla bord. :slight_smile: Men det var verkligen kul att träffa fler svenska OSM:are, och kändes ovanligt att tala om OSM på svenska…

Jag tror att innan december så ska vi se till att träffas igen. Axel och jag talade om att eventuellt ta en mapping helg i södra Stockholm eftersom vi söder om söder är så efter er i norrförort. Axel verkade ha koll på bra ställen att åka till.