Maptime Amsterdam Summertime Meetup

Hallo OpenStreetMap Nederland,

Bereid je voor om het zomermappen in stijl te vieren! We organiseren de “Maptime Amsterdam Summertime Meetup” op donderdag 11 juli 2024 van 16:45 uur tot 21:30 uur CEST.

Waar je naar uit kunt kijken:

• Samenwerken aan kaarten: Duik in praktische mappingprojecten en draag jouw steentje bij.
  • Live training en bewerken: Leer via interactieve sessies de beste practices voor OpenStreetMap en webmappingtechnologieën.
  • Korte presentaties: Krijg inzichten van andere mappers over interessante onderwerpen (sprekers worden binnenkort bekendgemaakt!).
  • Netwerken: Verbind je met de levendige mapping community in Amsterdam.
  • Eten, drinken en muziek: Geniet de hele avond van versnaperingen en een goede sfeer.

Actie:

Dit is een geweldige kans om je kennis te verbreden, je projecten te delen en het zomerseizoen voor kaarten te vieren met andere enthousiastelingen.

Ik zie je straks

Salim

3 Likes

Om Topic weer even bovenaan te brengen: er is denk ik nog plek. o.a. @Friendly_Ghost en @justb geven een presentatie. Samen mappen is altijd weer leerzaam, zowel voor beginnende mappers als gevorderden.

1 Like

Zeker, we hebben nu al 40 aanmeldingen, en meer zijn van harte welkom :smile:, we hebben voldoende ruimte.

2 Likes

Ow zeker de moeite waard !
Vaak naar deze meetings geweest en altijd leerzaam !
Helaas moet ik deze donderdag voorbij laten gaan door belangrijke verplichtingen thuis helaas :frowning:

We miss you in MapTime events @Dillen_GJ

1 Like

Will be there next meeting if nothing comes in between !

2 Likes

Ik kan er helaas niet bij zijn! Veel plezier!

1 Like

Ik ben iets later. Had thuis nog wat te doen en ik heb een bus gemist.

2 Likes