Op het Lange Voorhout staat een hele rij tourism=artwork nodes. VZIW wordt daar jaarlijks een tijdelijke tentoonstelling van kunstwerken gedaan, ik herinner mij bijvoorbeeld een serie zandsculpturen. Maar als de Koets erlangs moet is dat weg, en er worden ook andere evenementen neergezet die niet samengaan met zo’n kunstopstelling.
Ik vind een tijdelijke tentoonstelling niet mapbaar, ook als er jaarlijks een is, want ieder jaar staan er weer andere dingen op andere plekken, en soms slaan ze een jaar over.
Ik weet niet of de kunstwerken er nu nog staan, maar ik heb de neiging om ze zowizo uit OSM weg te halen.
Toevallig van de week twee keer bij Lange Voorhout geweest. De kerstmarkt is weg en is nu een kale boel dus denk nu uitstekend moment om te checken of alles weg is.
Ik zag dat Peter een aantal dagen geleden de tijdelijke kunstwerken al had verwijderd. Toch ben ik vandaag even langsgegaan en alle kunst is inderdaad verdwenen, op de permanente kunstwerken na.
Heb zojuist wat meer detail aan het gebied van de Lange Voorhout gegeven. Wat was het een rommel zeg, nog steeds op een aantal plekken eigenlijk… Zal er later verder mee gaan.