Knp. 84 Hansweert, Zeeland

Vanochtend ontving ik een bericht van WouterTerpstra | OpenStreetMap over fietsroutes in Zeeland, blijkbaar omdat ik daar wel eens een weg heb bewerkt. Nou begrijp ik niets van die routes, dus misschien kan iemand ons helpen. Hier is het bericht:

Hi Friendly_Ghost,

Wij zijn Fietsnetwerk.nl, een online fietsrouteaanbieder die gebruik maakt van OpenStreetMap voor onze fietsroutes. Wij kregen een melding van een bewoner uit Hansweert, Zeeland. De manier waarop de verbinding tussen knooppunt 84 en knooppunt 88 op OpenStreetMap staan, klopt niet met de werkelijkheid. Aangezien u voor het laatst een wijziging hebt gedaan voor dit knooppunt, leg ik mijn vraag bij u neer.

De route van 84-88 gaat nu onderlangs (dus pakt nog het onderste stuk van het land mee). Je kunt nu niet meer van 84 naar 85 in een verbinding, je gaat onderlangs eerst naar 88 en dan kun je door naar 85.

Ook mist op de verbinding van 84-83 nog knooppunt 82, dus die route klopt ook niet. Dit knooppunt is nieuw en ligt vlak onder 83. Daar is ook een verbinding langs het water vanaf knooppunt 74 (meer westelijk gelegen) bij gekomen (dus verbinding tussen 74-82).

Dit heeft waarschijnlijk te maken met dijk- en wegwerkzaamheden en blijft de komende 4 jaar de situatie.

Bent u in de gelegenheid om dit aan te passen?

Met vriendelijke groet,

Anne de Zwaan Fietsnetwerk.nl

Ja Friendly ga je schamen :slight_smile:
En moet je opletten als je het 1 en ander aangepast hebt mag je als straf de rest van de fietsroutes in Zeeland doen…
Omdat je het zo goed gedaan hebt… Jij de eer zij de cash…

@dvdhoven iets voor jou?

Ja, normaliter mailt Anne mij rechtstreeks als er iets mis is met knooppuintnetwerk, waarom ze dat in dit geval niet heeft gedaan, is me een raadsel.

Ik ga er wel naar kijken, maar bij Hansweert zijn een aantal routes opgeheven en andere omgelegd ivm dijkverzwaring en dat duiurt tot in 2026.
Ik heb de routes er ook in gezet, dus ik pak het verder wel op.

2 Likes

Dankjewel @dvdhoven

Ik heb Anne inmiddels een mail gestuurd.