knooppunten en grooooote relatie; fietsroutes die niet bestaan

En om mijn eigen quote te verduidelijken: ik ga ervan uit dat 8410 netjes gefietst is, dus ik heb daar, puur op basis van de kaart, de routes in opgesplitst. Voor knooppunt 55a/55b de correcte weergave nagevraagd; en hier er daar knooppunten op de weg gezet. Dat laatste zal mogelijk nog tot minieme fouten leiden - maar ah la, dat zijn geen fouten waar de renderer/routeplanner/kaartenmaker/database over zal struikelen, dus dat neem ik maar op de koop toe. Wat Lambertus al zegt: de fouten worden vanzelf verbeterd.

Ik ook niet! Zeker niet! Misverstandje dus :). Hij zat al wel in osm, alleen niet in de big one. Ik zei ook dat ik hem alleen maar netjes hoefde te maken: sorteren dus.

Voorelkaar! :D:D
Ik heb route 8410 disabled en met powerpoint een ‘before’ en ‘after’ image achterelkaar gezet. Zo zag ik dat 60-84 nog moest (inmiddels gedaan). En de ‘draden’ onderaan knooppunt 5 zijn nog niet vervangen. Gaan we dat nog doen of zullen we wachten tot iemand van plan is netjes gpx’jes te maken daar?

Er bleef nog een deel over zonder nodes erin. Die heb ik in tact gelaten met een fixme tag.

Gedaan!

Ik heb zojuist een stukje gefietst daar en ik moet inderdaad erkennen dat de route zeer waarschijnlijk wel gefietst is. De vreemde dingen die op de kaart staan, zoals 2x knooppunt 93 vlak naast elkaar, zijn er ook echt! Het netwerk ziet hem als 1 punt, maar het bord staat er daadwerkelijk twee keer.