Oh nee hoor 
Dat zijn geen wegen, dat lijken alleen maar wegen, een Gestalt :

Op die witte strepen in de oude kaart ontbrak elke vorm van [landuse] of [natural] informatie (vlak), maar lag geen * highway= (lijnelement).
Hetzelfde zie je bij de erven: die lijken ingevuld maar die zie je eigenlijk alleen maar oppoppen door gebrek aan informatie in combinatie met aanwezige informatie rondom.
Bij een multipolygoon wordt alles -in dit geval- gras tenzij je er een ander vlak maakt en dat als inner benoemt in de relatie.
Voor alle erven heb ik dat stuk voor stuk gedaan (meestal farmyard en in dit geval ook een aantal keer residential).
Heb dat op de nette manier gedaan voor alle (vrijliggende) erven: steeds 1 (en niet meer of minder) landuse of natural op een gebied.
En dus niet twee verschillende vormen van landuse over elkaar en dan de renderer het maar laten uitzoeken wat boven en onder mag (dat gaat vaak goed, maar niet altijd, zie ander draadje met voorbeeld landgoederen).
Bij de uitlopers van stedelijk gebied heb ik het iets grover -en zoals gebruikelijk- gedaan alleen opgeknipt om overlap me boezemwater te voorkomen (dat gaf eerder problemen, ik probeer weg te blijven uit stedelijk gebied maar probeer uit te vinden wat werkbaar is) en geen lid gemaakt van de relatie.
Ik heb dus geen wegen verwijderd, maar je hebt wel een punt dat de oude situatie in ieder geval de suggestie gaf van een track en dat dat nu verdwenen is. De reden dat ik geen extra tijd heb besteed aan het alsnog toevoegen van deze doodlopende tracks :
-als normale gebruiker zie je zowel het begin als het eind niet: ze beginnen doorgaans achter op het erf (waar je normaal niet komt) en eindigen ergens in het veld (als ze echt een -zichtbare- verbinding zouden vormen tussen openbare wegen dan zou ik ze wel toevoegen
-als je daaraan begint (heb ik eerder wel gedaan), dan kom je snel van de regen in de drup: op het erf is vaak niet echt een pad zichtbaar (meer een breed verhard vlak) maar als je een weg laat beginnen op een vlak of in het niets krijg je weer validatieproblemen (eilandwegenâŠ)
-het is vaak niet heel helder waar de track ophoudt: wordt vaak steeds vager en hangt ook af van welke luchtfoto je gebruikt (seizoen)
-toegangsbepalingen zijn op afstand niet goed in te schatten en het weglaten van access-tags leidt bij verschillende gebruikers weer tot verschillende aannames (laten we die discussie verder niet *hier *voeren
)
-zelfs als je voor het erf staat dan is de exacte toegang niet duidelijk, en al zou het juridisch mogen (geen gesloten hek of verbodsbord), dan nog kan het toch erg tegen de gebruikelijke maatschappelijke opvattingen ingaan om jezelf maar toegang te verlenen (en vaak is er ook een hond die er zo over denktâŠ)
-dus als zulke tracks er zijn dan zal ik ze -als bijdrager aan van de database niet verwijderen (heb ik als jeugdzonde ooit gedaan, nog redenerend als redacteur van papieren fietskaarten, doe ik niet meer en herstel ik ook), maar ik ga ze niet toevoegen. Mocht iemand dar wel willen; dat kan natuurlijk, maar mijn advies zou wel zijn: als je het doet, doe het dan ook goed.
-en met betrekking tot de verloren waarde van de suggestie van het pad: eerder (toen we voornamelijke de 3d-shapes hadden), was dit een interessante aanleiding voor nader onderzoek (zeker in bossen): hier lijkt iets te liggen. Tegenwoordig is die meerwaarde veel beperkter door alle andere betere e recentere bronnen: Beeldmateriaal 2017, AHN, BGT. Als je deze paden wil vinden, dan vind je ze wel, zeker in het open veld.