Naar aanleiding van deze berichtgeving lijkt het mij zinnig om Roompot & Landal GreenParks vakantieparken te hernoemen naar Landal.
Wat is de snelste methode dit uit te voeren zonder ‘in het veld waarheid’ geweld aan te doen ?
Hier een overzichtskaartje van de Landal parken.
“ De uitrol van de nieuwe merkidentiteit gebeurt gefaseerd en loopt tot eind 2026”
In het veld gaan kijken? Of even bellen “Zijn jullie al omgekat?”.
Peter, zijn er actieve kontaktpersonen via het “help-mee-campings-en-bungalowparken-in-te-tekenen-voor-betere-bereik-voor-hulpdiensten”-project” die veldwaarnemingen kunnen doen ?
Als ik op de Landal-kaart af ga dan zijn het 153 Landal objecten verspreid over heel Nederland.
Zelf heb ik met Jeannette ten Kate (Manager External Communications, Landal) gebeld en middels een prettig gesprek het verzoek gekregen om een e-mail te sturen, welke ik inmiddels verstuurd heb.
De vakantiepark organisatie gaat kwa naamgeving, zoals je in hun berichtgeving hebt kunnen lezen, gefaseerd over naar ‘Landal’ waarbij ze aangeven dat dat tot eind 2026 zal gaan duren.
Je moet gewoon even wachten: zie het als de periode als waarin een huis op “construction” staat en dan verander je ze allemaal tegelijk aan het eind van het volgend jaar.
Zo simpel kan het zijn.
Die aanpak kan sowieso altijd.
In de tussentijd wacht ik de reactie af van de operationele afdelingen van Landal via Jeannette ten Kate kwa informatie voorziening.
Want wat als Landal door snellere naam actualisering door OSM Google maps wil verlaten en zelfs daardoor data wil aanleveren aan OSM ter update van hun parken ?
En dan bedoel ik niet alleen naamgeving.